کد خبر : 1343458 | 03 مرداد 1395 ساعت 15:39 | 123.2K بازدید | 11 دیدگاه

یازده مرد منصوریان چه کسانی هستند؟

آبی‌ها آماده آغاز لیگ شانزدهم

بالاخره انتظار هواداران استقلال به پایان رسید و این تیم فردا در اولین بازی خود در لیگ شانزدهم به مصاف نفت‌تهران می‌رود، بازی‌ای که به نوعی معرفی علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال است.

آبی‌ها آماده آغاز لیگ شانزدهم

به گزارش "ورزش سه"، منصوریان بعد از خداحافظی از دنیای فوتبال در لیگ هفتم حدود 8 سال از استقلال دور بود و حالا به عنوان سرمربی به این تیم برگشته است تا فصلی نو را در تاریخ این باشگاه رقم بزند. در این بین گفته می‌شود منصوریان قصد دارد برای بازی فردا برابر نفت‌تهران از سیستم 1ـ3ـ2ـ4 استفاده کند تا تیمش با دو هافبک دفاعی در دفاع موفق عمل کند.

 

خط دروازه


مهدی رحمتی از دو بازی اول لیگ‌برتر محروم شده است و شاید این بدترین خبر برای منصوریان در شروع کارش با استقلال باشد، البته او این شانس را دارد که حسینی کاملا آماده شده و آماده قرار گرفتن در دروازه آبی‌ها است. حسینی که فصل موفقی را در ملوان پشت سر گذاشت می‌خواهد ثابت کند که می‌تواند جانشین مناسبی برای مهدی رحمتی باشد.


خط دفاع


استقلال در خط دفاع تغییرات زیادی را نسبت به فصل گذشته در تیمش داشته است و همین موضوع باعث شده که شاهد نفرات جدیدی در این خط باشیم. اگر تا فردا آی‌تی‌سی رابسون جانواریو صادر نشود، به احتمال فراوان محمدحسین کنعانی‌زادگان در پست دفاع وسط زوج هرائر مگویان را تشکیل خواهد داد. با آمادن وریا غفوری به جمع آبی‌ها او پست دفاع راست استقلال را در طول فصل بیمه خواهد کرد و منصوریان ترجیح داده در پست دفاع چپ از امید نورافکن 17 ساله استفاده کند.


خط هافبک


منصوریان حداقل در بازی اول ترجیح داده که با دو هافبک دفاعی بازی کند تا تیمش در دفاع تیمی عملکرد مناسبی داشته باشد. امید ابراهیمی تک ستاره استقلال در این پست است و فرشید باقری آماده که می‌تواند یکی از بهترین بازیکن لیگ شانزدهم لقب بگیرد به احتمال فراوان زوج او را تشکیل خواهد داد. اما بختیار رحمانی بعد از دو سال نبود هافبک بازیساز احتمالا فردا به میدان خواهد رفت و جابر انصاری در سمت  چپ و خسرو حیدری در سمت راست سعی می‌کنند تک مهاجم استقلال را تغذیه کنند.


خط آتش


با تصمیم علیرضا منصوریان استقلال در بازی فردا با تک مهاجم بازی خواهد کرد و کاوه رضایی به احتمال فراوان در این پست بازی می‌کند. کاوه رضایی در این فصل جانشین سجاد شهباززاده است و منصوریان امیدوار است که بتواند فصل خوبی را با این بازیکن پشت سر بگذارد.


ترکیب استقلال در بازی با نفت‌تهران به شرح زیر است:


سیدحسین حسینی، هرائر مگویان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، خسرو حیدری، بختیار رحمانی، جابر انصاری و کاوه رضایی

دیدگاه‌ها