کد خبر : 1343823 | 04 مرداد 1395 ساعت 18:37 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

دومین پیراهن سبز بر تن آقای گل ملوان

سیدجلال رافخایی مهاجم سالیان گذشته ملوانان بندر انزلی پس از سقوط این تیم به لیگ آزادگان از این تیم جدا و راهی تبریز شد.

دومین پیراهن سبز بر تن آقای گل ملوان

به گزارش"ورزش‌سه"، مهاجم فصل گذشته ملوان بندرانزلی که فصل گذشته مصدومیت به او اجازه خودنمایی نداد پس از سقوط ملوان به لیگ آزادگان از این تیم جدا شد و به تبریز رفت. البته خود رافخایی در صحبت‌هایش اعلام کرده که اگر ملوان او را می‌خواست و فشارهای هواداران وجود نداشت در این تیم می‌ماند و کمک می‌کرد که بار دیگر به لیگ برتر بازگردند. اما به هر ترتیب این بازیکن برای دومین بار از قوهای سپید ملوانی جدا شد و برای دومین بار هم لباس سبز را پس از جدایی از ملوان بر تن خواهد داشت.


 اولین جدایی مهاجم سالیان گذشته ملوان به دوره دوازدهم لیگ باز‌می‌گردد که به تیم سبز پوش ذوب‌آهن پیوست و در 25 بازی 5 گل برای این تیم به ثمر رساند و همراه این تیم به مقام نائب قهرمانی آسیا هم دست پیدا کرد. دوری بهترین گلزن ملوان در ادوار لیگ برتر بیشتر از یکسال طول نکشید و این بازیکن بار دیگر با خانه خود بازگشت. دومین دوره حضور جلال رافخایی در ملوان حتی موفق‌تر از دوره اول حضور او، حداقل از نظر آماری بود. این بازیکن در مقطع اول حضورش در تیم ملوان در 147 بازی به میدان رفت و 27 گل به ثمر رساند و دوره دوم حضورش در ملوان با 133 بازی و 33 گل همراه بود. پس از فصل نه چندان امیدوار کننده ملوان که با تعویض چند مربی و حواشی داخلی در این تیم همراه بود، در نهایت برای دومین بار این بازیکن از این تیم جدا شد و به تیم ماشین سازی تبریز پیوست.


 حالا سیدجلال رافخایی در تیم رسول خطیبی به عنوان امید اول گلزنی این مربی به حساب می‌آید و باید ببینیم که آیا این بازیکن که سابقه آقای گلی با 19 گل در فصل 92-1391 را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است، آیا می تواند در تبریز و در تیم ماشین سازی هم این مهم را دوباره به انجام برساند.

 

تیم ماشین سازی در اولین دیدار خود روز سه‌شنبه و از ساعت 20:45 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها