کد خبر : 1344279 | 05 مرداد 1395 ساعت 23:15 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

خطیبی: بازیکنان ما کار بزرگی کردند

خطیبی می گوید جبران گل خورده و زدن گل برتری نشان می‌دهد که بازیکنان ما کار بزرگی را انجام داده‌اند.

خطیبی: بازیکنان ما کار بزرگی کردند

به گزارش "ورزش سه"، رسول خطیبی پس از برتری برابر فولادخوزستان در هفته اول لیگ برتردر کنفرانس مطبوعاتی گفت:


تحمل گرما را نداشتیم


در ابتدا باید به هر دو تیم تبریک بگویم که در چنین شرایط جوی چنین بازی را انجام دادند. ما که کنار زمین حضور داشتیم، تحمل گرما را نداشتیم. ما و تیم حریف موقعیت‌‌های زیادی را خلق کردیم. در کل بازی شادابی را شاهد بودیم و هر دو تیم بازی زیبایی را انجام دادند.

 


بازیکنان ما کار بزرگی کردند


در نیمه نخست، نه آنها از ما و نه ما از تیم حریف شناختی نداشتیم. جبران گل خورده و زدن گل برتری نشان می‌دهد که بازیکنان ما کار بزرگی را انجام داده‌اند. در ضدحملات می‌توانستیم گل‌های دیگر را به‌ثمر برسانیم. اگر این اتفاق می‌افتاد، با گل‌های بیشتری برنده می‌شدیم. گلی هم که خوردیم روی بدشانسی بود، اما از سوی دیگر با از دست دادن پنالتی حریف این ما بودیم که شانس آوردیم. در مجموع تماشاگران بازی زیبایی را شاهد بودند.

 

داوری قابل قبول بود


این بازی داوری خوبی داشت. به تیم داوری تبریک می‌گویم، هرچند به‌نظرم پنالتی تیم حریف اشتباه بود و تقریباً چنین صحنه‌ای در بازی استقلال - نفت رخ داد که داور پنالتی نگرفت. در کل تیم داوری عملکرد قابل قبولی داشت.


تیم ها تغییرات زیادی دارند


تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند تغییرات زیادی دارد، تیم‌هایی مثل فولاد، استقلال، پرسپولیس تیم خود را دارند. آنها می‌توانستند شش بازیکن لیگ برتری به‌علاوه دو بازیکن خارجی به تیم خود اضافه کنند، ولی تیمی که از لیگ یک به لیگ برتر می‌آید هفت بازیکن لیگ برتری به‌علاوه چهار بازیکن خارجی می‌تواند جذب کند.


90 درصد تغییر داشتیم


همان‌طور که دیدید 80 تا 90 درصد تیم ما تغییر کرد و با نفرات جدید حدود 20 روز تمرین کردیم و توانستیم اولین بازی را ببریم که این کار بزرگی بود. به هواداران تیم ماشین‌سازی تبریک می‌گویم که پس از 20 سال غیبت در سطح اول فوتبال ایران توانستیم اولین بازی خود را با برد پشت سر بگذاریم.

 

پیام کاری به حاشیه ها نداشت
در یکی دو سال اخیر روی پیام صادقیان فشار بوده و هجمه زیادی علیه او ایجاد شده است. هرچند خودش نیز اشتباهاتی داشته است اما اگر ببینید در این بازی فوتبال خودش را بازی کرد و کاری به حاشیه‌ها نداشت. باید به بازیکنان اینچنینی کمک کنیم تا به روز‌های خوب‌شان برگردند. از پیام صادقیان تشکر می‌کنم که کاری به حاشیه‌ها نداشت و بازی خوبی ارائه کرد.

دیدگاه‌ها