کد خبر : 1344359 | 06 مرداد 1395 ساعت 10:53 | 70.1K بازدید | 9 دیدگاه

تلاش های استقلال ادامه دارد

احتمال تعلیق حکم رحمتی در لحظه آخر!

باشگاه استقلال هم چنان به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد مهدی رحمتی معترض است و حال که یک جلسه از آن سپری شده مصصم است یک جلسه باقی مانده را دست کم به حالت تعلیق در آورد!

احتمال تعلیق حکم رحمتی در لحظه آخر!

به گزارش "ورزش سه"، البته تعلیق به معنای بخشش نیست و به منظور تاخیر در اجرای حکم است. اگر در فرصت تعلیق بازیکن مرتکب تخلف نشود رای صادره پاک خواهد شد اما تکرار تخلف به منزله اجرایی شدن حکم پیشین و حکم آتی خواهد بود و حکم تازه ای که صادر می شود مازاد بر حکمی است که پیش تر صادر شده و باید اجرایی شود.


استقلال در بازی با نفت تهران یک جلسه محرومیت تماشاگران را متحمل شد و از وجود مهدی رحمتی نیز بهره نبرد و حال باشگاه مدعی است با توجه به همکاری با ارکان قضایی فدراسیون فوتبال باید مشمول تخفیف شود و این اجازه را پیدا کند که از مهدی رحمتی در بازی با استقلال خوزستان بهره ببرد.


استقلالی ها خطاب به کمیته انضباطی گفته اند اگر این کمیته مایل به بخشش مهدی رحمتی و گذشت از یک جلسه محرومیت باقی مانده دروازه بان استقلال نیست دست کم محرومیت باقی مانده را به حالت تعلیق درآورد.


اعضای کمیته انضباطی پیش تر در برابر این درخواست ها مقاومت کرده اند و تاکید بر اجرای دقیق حکم دارند اما فشار به گونه ای زیاد شده که شاید کمیته انضباطی از تصمیم قبلی خود صرف نظر کند.در عین حال باید به این نکته اشاره کرد که تعلیق یک جلسه محرومیت مهدی رحمتی برابر با قانون خواهد بود  و اگر کمیته انضباطی به این نتیجه برسد با سپری شدن نیمی از محرومیت، بازیکن خاطی متنبه شده باشد می تواند نیم باقی مانده از محرومیت را نقض یا به حالت تعلیق در آورد.


استقلال تهران در بازی آتی خود میهمان استقلال خوزستان است و بی شک صدور رای تازه در مورد پرونده رحمتی سبب اعتراض باشگاه اهوازی خواهد شد. جالب اینکه اهوازی ها در هفته نخست هم به تغییر داور بازی با تراکتورسازی تبریز معترض بودند، هر چند که برای برگزاری این بازی هم دچار سردرگمی شدند و تا روزهای آخر نمی دانستند که باید در تبریز بازی کنند یا کرج!

دیدگاه‌ها