کد خبر : 1344363 | 06 مرداد 1395 ساعت 11:05 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار نویدکیای آماده برای پیروزی (عکس)

حتی حضور کاپیتان محبوب سپاهانی ها در زمین هم مانع شکست آنها در بازی آغازین فصل نشد تا بازگشت ناامیدکننده ای برای محرم رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا با کشمکش های فراوان برای هجدهمین سال متوالی در جمع بازیکنان سپاهان ماندنی شد تا نامش در کتاب رکوردهای لیگ برتر جاودانه شود. بازیکنی که فصل پرحاشیه ای را در اردوی این تیم اصفهانی پشت سر گذاشته و از جدایی اش خبر داده بود به خواست ویسی ماندنی شد تا بلکه تجربیاتش بتواند این تیم را در راه بازگشت به روزهای اوج کمک کند.


در هفته اول همان طور که پیش بینی می شد محرم بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد و در نیمه دوم و در لحظاتی که تیمش عقب بود مقابل پدیده به میدان رفت بلکه با یکی از پاس های دیدنی اش زمینه فرار از شکست را فراهم کند اما نمایشی که از کاپیتان سپاهان دیدیم چیزی جزء ناامیدی نبود چون این بازیکن اصلا روی فرم نبود. البته خود عبدا..ویسی در کنفرانس بعد از بازی به صراحت از ناآمادگی کاپیتان اولش سخن گفت تا کمی از فشارها و انتقادات را کم کند از همین رو باید منتظر ماند و دید طرفداران سپاهان چه زمانی می توانند نویدکیای آماده را در مستطیل سبز ببینند.

 

1129473

دیدگاه‌ها