کد خبر : 1344562 | 06 مرداد 1395 ساعت 22:51 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

میخیتاریان: معلوم نیست بازیکن فیکس باشم

هنریک میخیتاریان، بازیکن ارمنستانی منچستریونایتد که به تازگی به این تیم ملحق شده است اذعان داشت که اطمینان ندارد که در بین بازیکنان فیکس تیم مورینیو باشد و برای رسیدن به ترکیب اصلی باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد.

میخیتاریان: معلوم نیست بازیکن فیکس باشم

میخیتاریان در این رابطه گفت: برای من مهم نیست که مبلغ قراردادم چقدر بوده است. هر مبلغی برای انتقال من پرداخت شده است، باید تمام تلاش خود را به کار گیرم تا در بین بازیکنان اصلی حضور داشته باشم. مبلغ قرارداد، هرگز ضمانتی برای فیکس بازی کردن بازیکنان نمی‌باشد.

 

معلوم نیست که هربازی در ترکیب اصلی قرار بگیرم. با توجه به شرایط تاکتیکی و اتفاقات فصل، ممکن است جایگاه بازیکنان تغییر کند. همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

 

شینجی کاگاوا، چند سال پیش از تیم دورتموند به منچستریونایتد منتقل شد اما نتوانست روزهای خوب خود در دورتموند را در انگلیس هم تکرار کند. میخیتاریان اعتراف کرد که مورد شرایط لیگ برتر و منچستریونایتد با او مشورت کرده است.

 

 

1129696

 

 

میخیتاریان افزود: در چنین تیمی، شما باید نهایت کیفیت ممکن را به نمایش بگذارید وگرنه معلوم نیست دوباره شانس بازی کردن داشته باشید. من هرگز قول نخواهم داد ولی تضمین می‌دهم تمام تلاش خود را برای ارائه بهترین عملکرد به کار خواهم بست. زمانیکه شما قول می دهید، باعث افزایش فشارها بر روی خودتان می‌شوید.

 

میخیتاریان در انتها گفت: بازی کردن در شرایط سخت را دوست دارم زیرا به شما انرژی می دهد و باعث می شود شما عملکرد بهتری را به نمایش بگذارید.

دیدگاه‌ها