کد خبر : 1344814 | 08 مرداد 1395 ساعت 14:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم بازهم در بنیان دیزل به میدان می رویم

باتیستا: گلر پیکان سه امتیاز ما را گرفت

هافبک برزیلی گسترش فولادی ها می گوید در دیدار برابر می توانستند به سه امتیاز بازی برسند که آماگی رحمان احمدی مانع از این اتفاق شد.

باتیستا: گلر پیکان سه امتیاز ما را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مگنو باتیستا هافبک برزیلی گسترش فولاد تبریز  در مورد دیدار گسترش و پیکان و تساوی در این دیدار به ورزش سه گفت : بازی خیلی بدی بود و ما یک برد خانگی از دست دادیم.


وی ادامه داد: ما می توانستیم در این دیدار 3 امتیاز را بدست آوریم ولی رحمان احمدی دروازبان پیکان در بهترین شرایط قرار داشت و این اجازه را به ما نداد، باید تمرینات و تلاش های زیادی کنیم تا بهتر از این برای برد راحت تری آماده باشیم .


مگنو در مورد دیدار های آینده این تیم و بازی برابر ماشین سازی گفت : گسترش در این فصل خیلی بهتر از قبل شده و ما باید بیشتر تلاش کنیم تا نتایج بهتری بگیریم، در هفته بعدی هم خوشحالم که باز هم در استادیوم خانگی یعنی بنیان دیزل بازی خواهیم کرد، ماشین سازی هم از تیم های تبریزی بسیار خوب است اما ما هم تمرینات خوبی انجام دادیم و علاوه بر آن بازیکنان خیلی خوبی هم داریم و اگر در این بازی گفته های مربی را خوب اجرا کنیم برنده می شویم ولی این سه امتیاز راحت نخواهد بود و باید تلاش تا نتیجه گرفت .

دیدگاه‌ها