کد خبر : 1344816 | 08 مرداد 1395 ساعت 14:55 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

شنیده ام ماشین سازی و گسترش با هم دوست هستند

کاها: می دانستیم اهواز گرم است اما نه اینقدر!

بازیکن گرجستانی ماشین سازی می گوید هنوز جو بازی های تبریز را تجربه نکرده ام اما تیم ما قدرت کافی را برای شکست حریف دارد.

کاها: می دانستیم اهواز گرم است اما نه اینقدر!

به گزارش "ورزش سه"، هادی کاها هافبک جوان ماشین سازی تبریز که مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و توانست بازی خوبی به نمایش بگذارد گفت : قبل از رفتن به اهواز به ما گفته بودند که آنجا هوا گرم خواهد بود ولی من فکر نمی کردم که تا این حد نیز گرم باشد . تیم ما در مقابل آنها و گرمای هوا به خوبی ایستاد و توانست برنامه های تمرین شده در طول هفته را اجرا کند و اولین برد در اولین بازی بدست آورد که این خیلی مهم است .


بازیکن گرجستانی ماشین سازان در مورد دیدار با گسترش فولاد و اولین داربی خود در شهر تبریز گفت: من هنوز بازی در تبریز را تجربه نکرده ام و اصلا نمی دانم جو اینجا چگونه خواهد بود . خیلی حرف ها از جو حاکم بر استادیوم شنیده ام ولی هنوز خودم چنین تجربه ای را ندارم و در مورد داربی تبریز هم چیز خاصی نمی دانم ولی شنیده ام که ماشین سازی و گسترش فولاد دو تیم دوست هستند که به یکدیگر بازیکن نیز داده اند و به همدیگر کمک می کنند .


کاها در مورد پیروزی در این بازی گفت: اول باید کادر فنی این تیم را برای بازیکنان آنالیز بکنند و فیلم بازی های این تیم را ببینم تا بتوانم به این سئوال شما پاسخ دهم ولی بازیکنان و دوستانم در این تیم می گویند که ما قدرت کافی برای شکست دادن آنها را داریم .

دیدگاه‌ها