کد خبر : 1344885 | 08 مرداد 1395 ساعت 18:30 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با آ اس

سرجی روبرتو: می خواستم بارسا را ترک کنم

سرجی روبرتو، فصل گذشته توانست ارزش های خود را در بارسلونا ثابت کند در حالیکه بسیاری تصور می کردند او یکی از گزینه های خروجی آبی اناری ها خواهد بود.

سرجی روبرتو: می خواستم بارسا را ترک کنم

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو که یک بازیکن چند پسته است، فصل قبل هم در میانه زمین و هم به عنوان بال راست مورد استفاده قرار گرفت و جواب هم داد؛ بطوریکه لوئیس انریکه حتی با وجود جدایی دنی آلوس، از خرید بازیکن به جای او صرفنظر کرد.

 

1130019

 

روبرتو در مورد اهدافش برای فصل جدید گفت:" فرقی نمی کند در بارسا هافبک وسط باشم یا بال راست، چون همیشه در حال حمله کردن هستیم. ترافیک در خط میانی بالاست و هنوز با انریکه صحبت نکرده ام؛ هرچند از تمرینات می توان حدس زد او چه برنامه هایی برای من دارد.

الگوی من دنی آلوس است و از او چیزهای زیادی یاد گرفتم. خیلی خوب تمرین کرده ایم و مشتاقم هرچه زودتر یک بازی انجام دهیم و فرقی نمی کند دوستانه باشد یا خیر.

سال گذشته قصد داشتم از بارسا جدا شوم اما چون باشگاه نمی توانست بازیکن جدید جذب کند، ترجیح دادم بمانم و شانسم را امتحان کنم. خوشحالم که حالا بیشتر برای بارسا بازی می کنم و  از حضورم در این تیم بیشتر از قبل لذت می برم. امیدوارم امسال بیشتر از همیشه در ترکیب ثابت قرار بگیرم. ببینیم چه پیش می آید."

دیدگاه‌ها