کد خبر : 1345048 | 09 مرداد 1395 ساعت 15:25 | 63.6K بازدید | 3 دیدگاه

فرزاد مجیدی: به این فاجعه رسیدگی کنید

افشاگری در مورد پیراهن فصل گذشته استقلال

سرپرست فصل گذشته استقلال ادعا می‌کند که پیراهن این فصل استقلال فاجعه است و باید به آن رسیدگی شود.

افشاگری در مورد پیراهن فصل گذشته استقلال

فرزاد مجیدی در این‌باره به "ورزش سه" گفت: واقعا این موضوع فاجعه است که پیراهن باشگاه بزرگی مثل استقلال وصله شود و بازیکنان بعد از آن وارد زمین شوند. این موضوع نه در شأن نام استقلال است و نه هواداران این تیم. پیراهن استقلال باید بهترین کیفیت را داشته باشد و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده است.

 

او ادامه داد: آقای گودرزی لطفا به این فاجعه رسیدگی کنید. من از آقای جهانیان و آقای گودرزی درخواست دارم که بروند ببینید شرکای تجاری این شرکت چه کسانی هستند که اجازه داده‌اند چنین قراردادی منعقد شود. باز هم می‌گویم که شأن باشگاه استقلال بسیار بیشتر از این‌هاست و این اتفاق خوبی نیست که چنین پیراهن‌هایی استفاده شود. متاسفانه همه چیز در باشگاه استقلال برای موفقیت در این فصل آماده است و فقط یکی، دو نفر در باشگاه استقلال هستند که دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.


سرپرست باشگاه استقلال در ادامه انتقادهایش گفت: متاسفانه کسانی این پیراهن را به استقلال آورده‌اند که اصلا از فوتبال چیزی نمی‌دانند و حتی نمی‌دانند قوانین این بازی چیست. من خواهش می‌کنم که رسیدگی شود و اعلام شود که شرکای تجاری شرکتی که با استقلال قرارداد بسته است چه کسانی هستند و بعد از آن همه چیز مشخص می‌شود.


مجیدی در ادامه صحبت‌های نکات عجیبی در مورد پیراهن‌های فصل گذشته تیم فوتبال استقلال عنوان می‌کند: فکر نکنید موضوع پیراهن‌های بی‌کیفیت مربوط به این فصل است. فصل گذشته ما مشکلات زیادی داشتیم. شاید کسی نداند ولی تمام پیراهن‌هایی که ما فصل گذشته در تمرینات و در هتل از آنها استفاده می‌کردیم، پیراهن‌های ایرانی بود و ما مارک 361 را روی آنها می‌زدیم تا وجهه استقلال خراب نشود. این موضوع واقعا فاجعه است.


او در پایان گفت: در بازی‌های ما هم فقط پیراهن‌ها مارک 361 درجه را داشت و بقیه البسه ما مانند شورت ورزشی و جوراب ایرانی بود و ما لیبل این شرکت را روی آن حک می کردیم تا خدایی نکرده وجهه استقلال خراب نشود. من خواهش می‌کنم با کسانی که این قراردادها را امضا کرده‌اند برخورد شود تا مشخص شود دلیل انعقاد چنین قراردادهایی چه بوده است.

 

دیدگاه‌ها