کد خبر : 1345276 | 10 مرداد 1395 ساعت 12:41 | 54.1K بازدید | 0 دیدگاه

همسرم هم نمی‌دانست چقدر قرارداد بسته ام!

برانکو: تنها گزینه قهرمانی روبروی ماست

سرمربی پرسپولیس در دومین دیدار فصل شانزدهم به دنبال سه امتیاز فولاد است و از هواداران تیمش خواست تا با حضور در استادیوم انگیزه شاگردانش را برای فصل باشکوهی که در ذهن دارند بیشتر کنند.

برانکو: تنها گزینه قهرمانی روبروی ماست

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ همچنان از هیجان بالایش در فصل جاری صحبت می کند و خصوصا اینکه او در هفته گذشته موفق شد سه امتیاز ابتدایی بازی را کسب کند و اکنون به دنبال راهی کردن فولادی ها با شکست در بازی فرداست.

 


او در نشست خبری اش پیش از دیدار برابر فولاد در سازمان لیگ گفت: فردا با تیمی بازی داریم که همیشه نتیجه این بازی پیش از برگزاری آن نامشخص بوده و هر دو تیم شانس داشتند. آنها در طول سال های اخیر عملکرد خوبی داشتند و موفق بودند.

 

وی ادامه داد: آنها با مدیریت خوبی که داشتند در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند. البته فولاد به دنبال این است که شکست های اخیر خود برابر پرسپولیس را جبران کند. آنها با فوتبال هجومی خود به مصاف ما خواهند آمد و با توجه به تغییرات روی نیمکت دیدار آسانی را پیش رو نخواهیم داشت.

 

برانکو در ادامه گفت: سه امتیاز دیدار با سایپا زمانی ارزشمند است که بتوانیم فولاد را هم شکست دهیم چون ما گزینه ای جز قهرمانی پیش روی خودمان نداریم و به چیزی جز آن فکر نمی کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس که در فصل گذشته با ارائه فوتبال تهاجمی تماشاگران را با تیمش همراه کرد این نوید را داد که این روند ادامه خواهد داشت: وظیفه خودمان می دانیم که با بازی زیبا و امتیازات خوب شادی را به هواداران هدیه کنیم. تماشاگران از ما بازی زیبا می خواهند. کمال کامیابی نیا  مصدومیت جزئی داشتند و باید ببینیم تا چه حد جدی است. اما بازیکنان ما بسیار آماده هستند.

 

برانکو در واکنش به فولادی ها که مدعی شدند پرسپولیس داور این بازی را تغییر داده گفت: من اصلا از متن این ماجرا بی خبر هستم و نمی دانم از چه چیزی صحبت می کنید.


او در ادامه و زمانی که شرح این ادعا را شنید گفت: سال گذشته تیمی که بیشتر از همه در مساله داوری ضرر کرد پرسپولیس بود. ما نه شکایت کردیم و نه داد و بیداد کردیم. همیشه اعتقاد دارم که داوران هم ممکن است اشتباه کنند. اصلا به این مسائل وارد نمی شوم و دوست دارم بهترین بازی تیمم را انجام دهیم.


مدیر رسانه ای پرسپولیس هم به این ادعا در خلال نشست واکنش نشان داد و گفت: این مساله را اشتباه به گوش سرمربی فولاد رساندند وگرنه فغانی اصلا در ایران نیست که بخواهد بازی را قضاوت کند.

 


سرمربی کروات پرسپولیس که یکی از مخالفان انتشار مبلغ قراردادها توسط سازمان لیگ است در این باره نیز گفت: مبلغ توافق و قرارداد جزو مسائل شخصی هر فرد است. نمی‌دانم با اجازه چه کسی قراردادها افشا شده است. من قبلا هم عرض کردم نه دلیلی برای شرمساری دارم حتی همسرم هم نمیداند قرارداد من در ایران چقدر است. خوشبختانه به این دلیل است که او فارسی بلد نیست و نمی تواند این قراردادها را بخواند. با این اقدام ها برای افراد و بازیکنان مشکل می سازند. اینها مسائلی است که می توان حتی علیه شان شکایت کرد.

 

برانکو در واکنش به این سوال که آیا در پروسه جذب بازیکن بین او و باشگاه اختلاف نظری وجود داشته یا خیر نیز گفت: نمیدانم چرا این سوال ها را می پرسید. هیچ بازیکنی بدون مشورت بنده وارد باشگاه نمی شود. ما بعضی بازیکنان را نتوانستیم بگیریم. رضائیان نخواست در ایران بازی کند و به ترکیه رفت. بعضی دیگر به تیم های دیگر رفتند. اما من از کادرم راضی ام. من از همه بازیکنانم راضی هستم.

 

برانکو در ادامه درباره جدایی لوبانف و مشکلات احتمالی این تیم در صورت مشکل برای بیرانوند گفت: بار دیگر از لوبانف تشکر می کنم به خاطر کمک هایی که به ما ارائه داد. او هفت ماه برای ما زحمت کشید. متاسفانه ملی پوش ازبکستان است و مشکل شخصی داشت. این بازیکن از باشگاه خواهش کرد در صورت امکان شرایط جدایی اش را فراهم کنند. لوبانف اگر نمی‌رفت از لحاظ روحی دچار مشکل می شد. تا 48 ساعت آینده جایگزین او مشخص خواهد شد. درویش‌وند را داریم که آینده روشنی دارد اما به دنبال دروازه بان دوم هستیم.

 

برانکو نسبت به سوالی درباره احتمال بازگشت رامین رضاییان و اینکه در صورت عملی شدن این مساله او را خواهد پذیرفت یا خیر گفت: طوری سوال می شود که به نظر می رسد این وسط دعوا رخ داده است. رضائیان خواسته که زندگی ورزشی اش را این‌گونه ادامه دهد و از طریق باشگاه های خارجی فوتبالش را توسعه دهد. او بازیکن جاه طلب و با ارزشی است. سال گذشته 5 گل برای ما به ثمر رساند.  ما الان تیم را بسته ایم. طبق مقررات فدراسیون فوتبال ایران ما 18 بازیکن بالای 23 ساله مان را جذب کرده ایم. من برای رضائیان آرزوی موفقیت می کنم.

برانکو درباره احتمال بازی ساسان انصاری در این بازی با توجه به سابقه حضورش در فولاد و انگیزه هایش برابر تیم سابقش گفت: من ساسان انصاری را می خواستم و از مدیرعامل باشگاه خواهش کردم تا با او به توافق برسند. ما برای او احترام قائلیم. او حرفه ای کار می کند و طبیعی است که مورد استفاده قرار خواهد گرفت. معلوم نیست فردا بازی می کند یا نه اما من از او کاملا راضی هستم.


سوال دیگر از برانکو ایوانکوویچ مربوط به احتمال فسخ قرارداد با مدافع استرالیایی و جذب گلر بوسنیایی بود که او در پاسخ گفت: گولچ تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و در تیم ما خواهد ماند. شاید بعدا اتفاقاتی رخ دهد. ایشان فعلا بازیکن ما هستند. درباره دروازه‌بان هم گفتم که تا 48 ساعت آینده همه چیز مشخص خواهد شد. تا آنجا که می دانم مدیربرنامه دویکوویچ آلمانی است و نمی‌دانم این خبرها از کجا درز کرده است.

 

برانکو ایوانکوویچ در مورد وضعیت مصدومیت محمدامین آرام طبع و شرایط او برای بازی گفت: آرام طبع روز گذشته به تمرین آمد. امروز هم یک MRI دیگر می‌گیرد و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. ایشان این بازی را از دست داده و در کنار آن 15 روز تمرین نداشته و نمی شود به این بازیکن بازی داد.

دیدگاه‌ها