کد خبر : 1345345 | 10 مرداد 1395 ساعت 17:53 | 61.6K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه ورزشگاه ها انتخاب کرد

جعفر کاشانی: رضائیان دوست دارد برگردد

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره مسائل روز فوتبال ایران وباشگاه پرسپولیس حرف های جالبی زد.

جعفر کاشانی: رضائیان دوست دارد برگردد

به گزارش "ورزش سه"، او در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: پرسپولیس با تمام وجودش تلاش کرد تا پرسپولیس کاملی به لیگ برتر بفرستد و برگشتن رامین رضاییان هم به خاطر این است که پارسال در فضایی فوتبال بازی کرده است که برایش جذاب بوده و حالا هم دوست دارد به این مجموعه برگردد.


کاشانی در پاسخ اتهامی که جعفر کاشانی استادیوم بهتر را به پرسپولیس داده و استادیوم چمن مصنوعی را به استقلالی ها میگوید: من تلاشم را کردم تا برای 2 تیم زمین و استادیوم بگیرم و خوشحالم که گرفتم، برای من پرسپولیس واستقلال مثل فرزندانم هستند ولی قرعه کشی برای انتخاب 2 ورزشگاه با شرکت مسئولان 2 باشگاه و دکتر سجادی برگزار شد و هر 2 تیم قرعه را خودشان برگشتند و هیچ کس هم شعبده بازی نکرد، برای من حداقل در این مورد بین پرسپولیس و استقلال تفاوتی وجود ندارد.


جعفر کاشانی ادامه داد، با توجه به شرایط و اوضاع و احوال باید بگویم که پرسپولیس را امسال برای قهرمان شدن تیم استانداردی می بینم و امیدوارم این لیگ از پارسال بهتر باشد.


کاشانی در فضایی میانه از شوخی و جدی گفت، به دوستان جوانتان بگویید این قدر که شما از برانکو حمایت میکنید ما هم در عمل چنین کرده ایم و تصور داریم که در بین مربیان لیگ فوتبال ما رقم قرار داد برانکو نسبت به عملکردش و پرسپولیسی که در سال گذشته ساخت رقم چندان بالایی نباشد.


او در پایان گفت: پرسپولیس امسال عملکردی حرفه ای داشته است ،انحلال تیم ب هم تحت شرایطی خاص بوده است وتوضیحاتی دارد که در وقتش باید به آن پرداخته شود فقط خوشحالم این تیم در حال حاضر توسط برخی از بچه های خوب خودمان مثل محمود کلهر اداره میشوند و هر کمکی از دست ما برآید برای جوانهای خودمان انجام خواهیم داد.


کاشانی درباره بازی برابر فولاد میگوید، لیگ هنوز به درستی آغاز نشده است،هرگز فولادی که در زمبن خود به ماشین سازی باخته را دست کم نگیرید، با این حال ما برای آن که ماجرای آغاز تلخ لیگ پارسال تکرار نشود باید با برهای متوالی کار را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها