کد خبر : 1346703 | 15 مرداد 1395 ساعت 16:25 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیغام امیدوارکننده تراشتگن به هواداران بارسلونا

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسا، پیغام امیدوار کننده ای در توئیتر خود منتشر کرد.

پیغام امیدوارکننده تراشتگن به هواداران بارسلونا

 

به گزارش "ورزش سه"،  3روز پیش بود که رسانه های اسپانیایی خبر از جلسه فوری تراشتگن و مدیر برنامه هایش با مسئولان بارسلونا دادند. طبق ادعای این منابع، دروازه بان آلمانی بارسا تهدید کرده است که در صورتیکه امسال هم در لالیگا ذخیره براوو باشد، بارسا را ترک خواهد کرد. او پیشنهادی خوب از سیتی دریافت کرده ضمن اینکه رقم فسخ قراردادش نیز 40 میلیون یورو است.

 

1096685

 

فردای آن روز نیز کلودیو براوو، دروازه بان شیلیایی بارسا نیز جلسه مشابهی را با مدیران باشگاه ترتیب داد. در دو سال اخیر، لوئیس انریکه، سرمربی بارسا از براوو در لالیگا و از تراشتگن در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری بصورت ثابت استفاده کرده؛ تاکتیکی که مورد قبول این دو دروازه بان نبود و به نظر می رسد که امسال هیچکدام حاصر به ادامه آن روند نیستند.

مسئولان بارسلونا مایلند تا انریکه از تراشتگن در لالیگا بصورت ثابت استفاده کند با این حال سرمربی آبی اناری ها هنوز موضع خود در این زمینه را روشن نکرده است.

 

در حالیکه همه از احتمال جدایی یکی تراشتگن صحبت می کنند، این دروازه بان شب گذشته در توئیتر خود نوشت:" خودم را برای یک فصل طولانی و دشوار آماده می کنم."، تا نشان دهد تصمیمی برای ترک بارسا ندارد. آیا او پالس های مثبتی از سوی انریکه دریافت کرده یا همچون دو سال پیش قصد رقابت با براوو را دارد؟

دیدگاه‌ها