کد خبر : 1347476 | 17 مرداد 1395 ساعت 17:14 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

من بودم یک مدیرعامل جوان برای استقلال انتخاب می‌کردم

شمسایی: افتخاری پشتش به نهادها گرم است

کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال ادعا می‌کند که اگر او جای مدیران این باشگاه بود کسی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کرد که از نیروی جوانی بهره‌مند باشد.

شمسایی: افتخاری پشتش به نهادها گرم است

وحید شمسایی که سال‌ها به خاطر ریاست افتخاری در کمیته فوتسال با او در تماس بوده به "ورزش سه" می‌گوید: نمی‌توانم بگویم این انتخاب درست بود یا نه. من فقط این را می‌گویم که ایشان انسان بسیار خوبی است ولی اینکه می‌تواند باشگاه بزرگی مثل استقلال را جمع کند سوالی است که بهتر است خودش پاسخ دهد. باشگاه استقلال و پرسپولیس مثل یک وزارتخانه بزرگ هستند و نمی‌توان به راحتی آن را مدیریت کرد.


او در پاسخ به این سوال که آیا اگر او جای مدیران استقلال بود افتخاری را به عنوان مدیرعامل انتخاب می‌کرد یا نه هم گفت: اگر بخواهم رک بگویم اگر من جای مدیران استقلال بودم از مدیری جوان که نیروی جوانی دارد استفاده می‌کردم. البته این را هم بگویم که آقای افتخاری تجربه سال‌ها حضور در فوتبال را دارند و شاید از این نظر انتخاب ایشان چندان عجیب نباشد.


کاپیتان سابق تیم‌ملی فوتسال در پایان گفت: نکته مثبتی که در مورد آقای افتخاری باید بگویم این است که ایشان پشت‌شان به خیلی از نهادها گرم است و اگر بخواهد می‌تواند خیلی کارها انجام دهد.

دیدگاه‌ها