کد خبر : 1350322 | 26 مرداد 1395 ساعت 11:22 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

جریمه عجیب میزبانی در دربی تبریز

دیروز کمیته انضباطی دو تیم ماشین سازی و تراکتورسازی تبریز را به دلیل فحاشی هواداران در دربی تبریز با جریمه نقدی مواجه کرد که این جریمه با واکنش اهالی فوتبال مواجه شده است .

جریمه عجیب میزبانی در دربی تبریز

به گزارش "ورزش سه"، از هئیت فوتبال ، باشگاه ماشین سازی و تراکتورسازی خبر می رسد که در تدارک نامه ای مشترک به فدراسیون فوتبال هستند تا اعتراض خود را به رای اعلام کنند.

مسئولان تبریزی اعتقاد دارند که ئربی تبریز بدون کوچکترین مشکل و فحاشی برگزار شده است و گزارش های ارسالی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی صحیح نمی باشد و در اینباره خبرنگار ورزش سه در تبریز نیز مدعی شده است کدر دربی تبریز کوچکترین فحاشی به تیم و یا شخصی نشده بود و به دور از حواشی ممکنه و با تشویق دو تیم و کادر فنی دو تیم توسط هواداران دو تیم همراه بوده است.


در تمامی دربی ها که همیشه سکوی هواداران یکی از مشکلات اساسی به شمار می رود در دربی تبریز هواداران تراکتور که تعداد بیشتری را اشغال کرده بوده و سکو های خود را پر کرده بودند از سرمربی تیم ماشین سازی خواستار سکوی بیشتری شدند و رسول خطیبی نیز در محل جایگاه های روبرو حاضر شده و از هواداران تیم خود خواست که نصف سکو را خالی کرده و در اختیار هواداران تیم ماشین سازی قرار دهد که این حرکت با تشویق گسترده تراکتوری ها مواجه شد.


با شرایط فوق جریمه کمیته انضباطی کمی عجیب به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها