کد خبر : 1350954 | 28 مرداد 1395 ساعت 01:19 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

فقط برای عبور از خط پایان به ریو نیامده‌ام

مرادی: المپیک آسان‌تر از مسابقات دیگر است

دونده ماراتن کشورمان گفت: همین که خط پایان را در المپیک رد کنم، موفقیت بزرگی است، اما من فقط برای عبور از خط پایان به ریو نیامده‌ام.

مرادی: المپیک آسان‌تر از مسابقات دیگر است

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، محمدجعفر مرادی در خصوص حضورش در رقابت‌های دوی ماراتن المپیک اظهار داشت: من در مسابقات زیادی شرکت کرده و بارها در بین قهرمانان بوده‌ام. به‌همین دلیل المپیک برایم مانند سایر مسابقات است، چون پیش از این هم با قهرمانان زیادی دویده‌ام.

 

وی افزود: در دوی ماراتن المپیک از هر کشور فقط سه دونده حضور دارند، این در حالی است که در مسابقات دیگر تعداد شرکت‌کننده زیادی از یک کشور حضور دارند، بر همین اساس نیز فکر می‌کنم رقابت در المپیک آسان‌تر باشد. من استرس خاصی ندارم و جو المپیک نمی‌تواند تأثیری روی من داشته باشد. 

 

دونده ماراتن ایران ادامه داد: همین که خط پایان را رد کنم موفقیت بزرگی است، اما من برای عبور خط پایان به ریو نیامده‌ام، چون 10 سال است که منتظر چنین روزی هستم و ان‌شاءالله رکورد خوبی به‌ثبت برسانم و بتوانم رکورد ایران را بشکنم.

 

مرادی همچنین تصریح کرد: دوندگان اصلی ماراتن از آفریقا هستند که حتی با حضور آنها اروپایی‌ها هم با تمام هزینه‌ای که می‌کنند، نگاهی به سکو ندارند. ماراتن تنها رشته‌ای است که در المپیک جایزه دارد و سمبل این بازی‌ها محسوب می‌شود. ان‌شاءالله اول به خط پایان برسم و سپس نیم‌نگاهی به اهداف بعدی خواهم داشت.

دیدگاه‌ها