کد خبر : 1351077 | 28 مرداد 1395 ساعت 17:40 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

پیشنهاد جدید میلان به رئال برای جذب کوواچیچ

باشگاه میلان ایتالیا همچنان مصر است تا متئو کوواچیچ، هافبک کروات رئال را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد جدید میلان به رئال برای جذب کوواچیچ

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید همچنان در انتظار نتیجه فرجام خواهی اش به حکم فیفا است و کمیته استیناف قرار است به زودی در مورد اینکه رئال از خرید بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالاتی سال 2017 محروم خواهد بود یا خیر، نظر نهایی اش را اعلام کند. به همین منظور مدیران رئال در مورد فروش بازیکن تامل زیادی به خرج می دهند.

 

 

1135914

 

 

کوواچیچ یکی از بازیکنانی است که از ابتدای تابستان مورد توجه چند تیم ایتالیایی از جمله میلان و یوونتوس قرار داشته اما رئالی ها فعلا در مورد فروش او دست نگاه داشته اند تا تکلیف حکم محرومیتشان مشخص شود.

 

میلان در پیشنهاد جدید خود، به رئالی ها اعلام کرده است که حاضرند در قرارداد کوواچیچ، بند بازخرید قرار بگیرد تا رئال بتواند همچون موراتا، کوواچیچ را نیز دوباره به خدمت بگیرد.

طبق ادعای گاتزتا دلو اسپورت، پیشنهاد مالی میلانی ها نز جذاب تر از یوونتوس است اما رئالی ها فعلا در این مورد دست نگاه داشته اند. اگر حکم محرومیت رئال تایید شود، آنها تنها حاضر به قرض دادن کوواچیچ خواهند شد و فروش وی منتفی می شود. به ادعای آ.اس، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید نیز موافق انتقال کوواچیچ به میلان است.

دیدگاه‌ها