کد خبر : 1352013 | 31 مرداد 1395 ساعت 15:50 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع رئال سوسیداد در مصاحبه با آ.اس

باید آنوئتا را برای رئال مثل بارسلونا جهنم کنیم

رئال مادرید امشب در هفته اول لالیگا دیدار دشواری در زمین سوسیداد پیش رو دارد؛ هرچند که کهکشانی ها معمولا برابر این تیم به مشکل خاصی برخورد نمی کنند.

باید آنوئتا را برای رئال مثل بارسلونا جهنم کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها در سه فصل اخیر دو برد در ورزشگاه آنوئتا برابر سوسیداد کسب کرده اند با این حال یک خاطره بد نیز در سال 2014 از این ورزشگاه دارند. شاگردان آنچلوتی در هفته دوم لالیگای 2014-2015 با نتیجه 4-2 مغلوب سوسیداد شدند.

 

 

1106513

 

 

یوزبا زالدوئا در مصاحبه با آ اس در مورد بازی امشب گفت:" پیش فصل بسیار خوبی داشتیم و اگر شکست برابر لورکوزن را نادیده بگیریم، باید بگویم که عملکردمان در بازی های دوستانه عالی بود و حالا مهیای مصاف با رئال مادرید هستیم.

 

می گویند که بهترین زمان برای شکست دادن تیم های بزرگ، همین هفته های ابتدایی هر فصل است اما واقعا نمی توان گفت که رئال امشب تیم همیشگی نخواهد بود. درست است که رئال غایبان بزرگی مثل رونالدو دارد ولی آنها مجموعه ای غنی و با کیفیت در اختیار دارند و یک ستاره دیگر جای رونالدو را پر خواهد کرد.

 

ما در خانه بازی می کنیم و انگیزه بالایی برای یک شروع خوب داریم. در 6 سال اخیر بارسلونا هرگز در آنوئتا پیروز نشده و اغلب شکست خورده است اما برای رئال این شرایط حکمفرما نبوده. آنها 11 سال است که معمولا در آنوئتا پیروز می شوند، به استثنای دو سال قبل. باید ورزشگاه خودمان را برای رئال جهنم کنیم همانطور که سال هاست برای بارسلونا چنین بوده است."

 

 

دیدگاه‌ها