کد خبر : 1352899 | 04 شهریور 1395 ساعت 15:30 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو:

رقم تواقفی والنسیا و بارسلونا برای انتقال آلکاسر

پیوستن پاکو آلکاسر به بارسلونا مراحل پایانی خود را می گذراند و این مهاجم 23 ساله به زودی پیراهن آبی اناری را تن خواهد کرد.

رقم تواقفی والنسیا و بارسلونا برای انتقال آلکاسر

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه شب گذشته رسانه های اسپانیایی خبر از درخواست رسمی آلکاسر از مسئولان باشگاه والنسیا برای انتقال وی به بارسلونا دادند، مشخص شد که بحث پیوستن این بازیکن به بارسا کاملا جدی است. در یک هفته اخیر اخبار مختلفی در مورد انتقال آلکاسر به بارسلونا منتشر شده اما مدیران والنسیا از بیم مخالفت هواداران، در چند نوبت احتمال این انتقال را رد کردند.

 

 

1135618

 

 

آنها برای اینکه مقابل هواداران قرار نگیرند، همه چیز را بر عهده آلکاسر گذاشتند و به وی گفتند که خودش در یک بیانیه رسمی درخواست انتقال به بارسلونا را بدهد و شب گذشته در نهایت آلکاسر به تقاضای مدیران والنسیا پاسخ مثبت داد و رسما درخواست کرد که اجازه جدایی و انتقال وی به بارسلونا صادر شود.

 

موندودپورتیوو امروز با اعلام اینکه پیوستن آلکاسر به بارسلونا تقریبا قطعی است، رقم این انتقال را 30 میلیون یورو بعلاوه 2 میلیون یروو بر اساس یکسری بندها گزارش داد. سرجی سامپر نیز بصورت قرضی از بارسا راهی والنسیا خواهد شد. آلکاسر پس از آندره گومس، دومین بازیکنی است که این تابستان از والنسیا به بارسلونا می پیوندد.

 

دیدگاه‌ها