کد خبر : 1353026 | 05 شهریور 1395 ساعت 11:51 | 60.4K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان صبا: باید آبرومندانه‌تر رفتار می‌کردیم

انتقاد کاپیتان صبا از بازی ستارگان ایران و لالیگا

کاپیتان تیم صبای قم اعتقاد دارد بازی ستارگان ایران و لالیگا به خاطر تنش‌های موجود مورد استقبال قرار نگرفته است.

انتقاد  کاپیتان صبا از بازی ستارگان ایران و لالیگا

غلامرضا عنایتی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره بازی ستارگان ایران و ستارگان لالیگا،‌ حاشیه های این مسابقه و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


فکر نمی کردم اینطور شود
متاسفانه استقبالی که از بازی ستارگان ایران و لالیگا شد،‌ خوب نبود. من فکر نمی کردم اینطور شود اما واقعیت این است که خودمان باعث این مسائل می شویم. تنش هایی که قبل از مسابقات بود،‌ باعث شد استقبال کمی از این بازی شود و این اتفاقات برای فوتبال ایران خوب نیست. چنین بازی هایی می تواند فوتبال ما را به دنبال بشناساند،‌فرهنگ ما را به دنیا نشان دهد و درست نیست به خاطر اختلافات سلیقه ای با چنین شرایطی میزبانی کنیم.


فقط در ایران این اتفاقات می افتد
تا جایی که می دانم قرار بود این بازی، برای خداحافظی جواد نکونام از فوتبال باشد اما ناگهان او و چند نفر دیگر انصراف دادند. چنین اتفاقاتی فقط در ایران رخ می دهد و هیچ جای دنیا چنین مسائلی را نخواهید دید. ما عادت کردیم سربزنگاه کنار بکشیم و تنش ایجاد کنیم و نیاییم و...


از مرفاوی ممنونم
هدف من این بود که به این بازی بروم و کمکی کرده باشم. با اینکه تمرین داشتم، مرفاوی اجازه داد بروم و از او ممنونم. دوست داشتم کنار بقیه بزرگان فوتبال باشم و خوشبختانه گل هم زدم. کاش هواداران بودند، کاش بازیکنان آماده تری به زمین می رفتند تا آبروداری کنیم. 


دوست داشتم آبرومندانه‌تر رفتار می‌کردیم
آنهایی که از آن سر دنیا به ایران می آیند، به هر حال سفیر محسوب می شوند. من دوست داشتم آبرومندانه تر باشیم. اختلافات سلیقه‌ای همیشه وجود دارد اما می شود با صحبت کردن به نقطه مشترک رسید. این افراد اکنون به کشورشان برمی گردند و چیزهایی تعریف می کنند. چون از آنها می پرسند که ایران چطور بود و چه اتفاقاتی افتاد ووقتی آنها مسائل راتعریف کنند، برای ایران خوب نیست. امیدوارم برای بازی های بعدی این مشکلات رفع شود.


اسپانیایی‌ها یک کیلو اضافه‌وزن نداشتند
نکته ای که دیروز مشاهده کردم، این است که پیشکسوتان ما با آنها یک فرق اساسی دارند. اینکه پیشکسوتان کشورهای دیگر وقتی بازنشسته می شوند، تازه کارشان آغاز می شود. من ندیدم دیروز یک نفر از بازیکنان تیم لالیگا یک کیلو اضافه وزن داشته باشد. آن ها تمرین می کنند و می دانند که هوادار دارند. ما باید ماهی دو سه بار دور هم جمع شویم و تمرین کنیم تا در چنین بازیهای دوستانه و تشریفات کم نیاوریم. با اینکه این بازی ها دوستانه است اما بازتابش زیاد است. به هر حال این نفرات به نام ستارگان ایران و ستارگان لالیگا به میدان رفتند و بازتاب زیاد دارد. 


سر ماکله‌له داد نزدم
من سر ماکله‌له داد نزدم، در یک صحنه تکل زدم و پاهایم را جمع کردم که به او نخورم و به خودش هم این موضوع را گفتم. مشکلی نبود و بعد هم دست دادیم و تمام شد.


صبا بهتر خواهد شد
اردوی صبا امروز به پایان می رسد وسپس بازی های دوستانه مان را دنبال می کنیم. از نظر بدنی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و قطعا صبا بعد از تعطیلات لیگ برتر شرایط بهتری پیدا می کند. امیدوارم بتوانیم نتایج بهتری نیز کسب کنیم.

دیدگاه‌ها