کد خبر : 1353126 | 05 شهریور 1395 ساعت 18:30 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

پتر چک: مجبور شدم واردی را دربیل بزنم

پتر چک، دروازه بان آرسنال، فاش کرد قصد دارد برای چند سال دیگر به بازی کردن در بالاترین سطح ادامه بدهد و دلیل دریبل زدن جیمی واردی، ستاره لسترسیتی برای دومین فصل پیاپی را فاش کرد.

پتر چک: مجبور شدم واردی را دربیل بزنم

به گزارش "ورزش سه"، پتر چک که در پایان فصل گذشته 34 ساله شد، بعد از رقابت های یورو 2016 از بازی های ملی خداحافظی کرد اما قصد دارد همچنان به حضورش در بازی های باشگاهی ادامه بدهد.


او به خبرنگاران گفت:" یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم از بازی های ملی بازنشسته شوم، این بود که بتوانم همچنان به بازی کردن در بالاترین سطح ادامه بدهم. واضح است تا زمانی که از بازی کردن لذت ببرم، آماده باشم و این اشتیاق را داشته باشم که هر روز با همین اشتیاق با 100 درصد توان تمرین کنم، بازی خواهم کرد. اگر شرایط بدنی ام اجازه بدهد، می خواهم برای 6-5 آینده به بازی کردن ادامه بدهم."

 

 

1138099

 

او همچنین در مورد تصمیم دوباره برای فریب دادن جیمی واردی در دیدار مقابل لسترسیتی، کاری که یک بار سال گذشته انجام داده و در دیدار این فصل تکرار کرد، گفت:" اگر لازم نبود، این کار را انجام نمی دادم اما واضح است که باید این کار را می کردم. در بازی فصل قبل، اگر شوت می زدم، او مانع توپ می شد.


این فصل می خواستم پاس بدهم اما با سرعتی که او دارد، نمی توانستم این کار را بکنم و به همین دلیل باید راه دیگری پیدا می کردم. وقتی مجبوری دریبل بزنید، باید این کار را بکنید. همیشه این بهترین تصمیم نیست اما گاهی اوقات باید از مهارت فوتبالی تان استفاده کنید و نباید ساده بازی کنید."

 

دیدگاه‌ها