کد خبر : 1353179 | 05 شهریور 1395 ساعت 23:13 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی ناپولی – میلان

ناپولی فردا در چارچوب هفته دوم رقابت های سری آ، میزبان تیم میلان خواهد بود.

پیش بازی ناپولی – میلان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مونتلا هفته اول را با یک پیروزی دراماتیک پشت سر گذاشتند اما ناپولی با تساوی در مقابل پسکارا، فصل را خیلی خوب آغاز نکرده است و قصد دارد تا با غلبه بر میلان، به روند خوب سالهای اخیر خود بازگردد.

 

البته نباید از این نکته غافل شد که ناپولی بهترین بازیکن و گلزن سالهای اخیر خود را از دست داده است و میلیک، مهاجم جوان و سابق آژاکس هنوز نتوانسته جای خالی آقای گل فصل قبل سری آ را پر کند. در آنسوی میدان، مونتلا که موفق به پیروزی در اولین تحربه خود روی نیمکت روسونری ها شده، فردا اولین آزمون جدی خود را تجربه خواهد کرد.

 

 

1138144

 

 

شاگردان ساری هفته گذشه موفق شدند با درخشش مرتنس، شکست دو بر صفر برابر پسکارا را تبدیل به نتیجه مساوی کنند. میلان نیز با درخشش باکا و البته مهار پنالتی فوق العاده دوناروما در دقیقه 94، با زحمت تیم تورینو را با نتیجه 2-3 از پیش رو بردارد.

 

در تیم ناپولی، بازینانی مثل گابیادینی و همسیک می توانند امید اول گلزنی باشند و در آنسوی میدان، بی شک همه نگاه ها به کارلوس باکا، مهاجم 30 ساله و کلمبیایی میلان است. آندره شوچنکو، گلزن افسانه ای میلان به تجمید از باکا پرداخته و او را امید اول گلزنی روسونری ها خطاب کرده است.

 

امانوئل جاکرینی، الکادوری و تونلی مصدومان تیم ناپولی هستند و در در تیم میلان، برتولاچی به علت مصدومیت و پالتا به دلیل محرومیت غایب خواهند بود.

 

جورجینیو، بعد از گذراندن دوران محرومیت، احتمالا به ترکیب اصلی ناپولی باز خواهد گشت و بعد از درخشش مرتنس، احتمال حضور او به جای اینسینیه در ترکیب زیاد است.

 

با توجه به محرومیت پالتا، گوستاوو گومز در کنار رومانیولی زوج خط دفاع میلان خواهند بود. لاپادولا، مهاجم جدید میلان نیز می تواند در صورت صلاحدید مونتلا به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1138141

دیدگاه‌ها