کد خبر : 1353188 | 06 شهریور 1395 ساعت 00:53 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 6-۰ برمن: شروع طوفانی باواریایی ها

بایرن مونیخ موفق شد با ارائه نمایشی زیبا و یک طرفه، وردربرمن را با 6 گل از پیش رو بردارد.

بایرن 6-۰ برمن: شروع طوفانی باواریایی ها

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنچلوتی موفق شدند با یک پیروزی پرگل، خط و نشانی جدی برای دیگر مدعیان بوندس لیگا بکشند.

 

بازی با برتری محض بایرن آغاز شد و در دقیقه 9، ژابی آلونسو موفق شد با یک ضربه روپا و غیرقابل مهار از پشت محوطه جریمه، اولین گل فصل بایرن را به ثمر برساند تنها 4 دقیقه بعد، نفوذ زیبای لواندوفسکی به محوطه جریمه و ضربه محکم او به گوشه دروازه، تیم بایرن را با 2 گل در همان دقایق ابتدایی پیش انداخت.

 

1138152

 

1138154

 

دقایقی بعد، ضربه زیبای مولر از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد و در برگشت، لواندوفسکی موفق به باز کردن دروازه خالی نشد. در اواخر نیمه اول، همکاری زیبای بازیکنان بایرن در دهانه دروازه به مولر رسید و ضربه او نیز به تیر افقی دروازه برخورد کرد. نیمه اول با همان برتری 2 گله به پایان رسید.

 

در ابتدای نیمه دوم، لواندوفسکی، ارسال زیبای مولر را با پا قطع کرد تا گل دوم خودش و سوم بایرن را به ثمر برساند. در دقیقه 64، دو تیم دست به تعویض زدند. کیمیچ از بایرن جانشین آلونسو شد و در آنسوی میدان یوهانسون جای خودش را به استربرگ داد.

 

1138153

 

لحظاتی بعد و در دقیقه 66، همکاری فوق العاده لام و مولر و ضربه دقیق کاپیتان بایرن، گل چهارم باواریایی ها را به ارمغان آورد. این پایان کار نبود و در دقیقه 73، پاس زیبای مولر در میانه محوطه جریمه به ریبری رسید تا او نیز با ضربه ای محکم به وسط دروازه، گل پنجم تیمش را به ثمر رسانده باشد.

 

در دقیقه 76، اشتباه مدافع وردربرمن او را مجبور به توقف ریبری در محوطه جریمه کرد و لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی، ششمین گل شاگردان کارلتو را به ثمر رساند. در دقیقه 78، آلابا جای خود را به برنانت داد.

 

1138156

 

در دقایق باقیمانده اتفاق خاصی رخ نداد تا بایرن، اولین گام در بوندس لیگا را مقتدرانه بردارد.

دیدگاه‌ها