کد خبر : 1353190 | 06 شهریور 1395 ساعت 08:36 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تاتنهام - لیورپول

دو تیم تاتنهام و لیورپول، امروز در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تاتنهام - لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، حساس ترین دیدار این هفته لیگ برتر امروز برگزار خواهد شد و هر دو تیم محکی جدی در ابتدای فصل خواهند خورد.

 

1138158

 


تاتنهام


شاگردان مائوریسیو پوچتینو در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر با یک تساوی و یک پیروزی، چهار امتیاز کسب کرده اند و وضعیت نسبتا خوبی دارند. تاتنهام که فصل پیش خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی نشان داد، این فصل نیز به همراه پوچتینو قصد تکرار موفقیت خود را دارد و می‌خواهد مسیر فصل گذشته را تکرار کند. با حضور در چمپیونزلیگ، ممکن است رقابت برای کسب قهرمانی برای آنها کمی دشوارتر از فصل گذشته باشد. با این حال در همین ابتدای راه آنها محکی جدی مقابل لیورپول کلوپ خوهاهند خورد که شاید وضعیت کمی بی ثبات نشان داده ولی مطمئنا می‌تواند برای تاتنهام دردسر ساز شود. هوگو لوریس به دلیل مصدومیت و موسی دمبله به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

 

1138161

 


لیورپول


شاگردان یورگن کلوپ فصل را خیلی خوب آغاز نکرده اند و نتایج بی ثباتی کسب کرده اند. آنها در دیدار اول مقابل آرسنال موفق شدند با نتیجه 4-3،‌ توپ چی ها را در لندن شکست دهند ولی در بازی بعد مقابل برنلی 2-0 شکست خوردند تا یکی از عجیب ترین نتایج فصل در همین ابتدای آن رقم بخورد. با این حال لیورپول آمار بسیار خوبی مقابل تاتنهام به ثبت رسانده است.

 

در 5 بازی اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لک لک ها به ثبت رسیده و 2 بازی دیگر با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. با توجه به شکست هفته گذشته، مسلما کلوپ و شاگردانش در وایت هارت لین به دنبال چیزی به جز پیروزی نخواهند بود. کاریوس، اوجو، ساخو،‌گومز، لیوا و امره جان غایبین احتمالی لیورپول هستند و احتمالا کوتینیو نیز قادر به همراهی تیمش در این بازی نخواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1138162

دیدگاه‌ها