کد خبر : 1353223 | 06 شهریور 1395 ساعت 11:20 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین سیستم و تاکتیک دنیا را داشتیم

احمدزاده: با اقتدار قهرمان آسیا شدیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان به تمجید از سیستم و روش بازی این تیم در راه کسب عنوان قهرمانی آسیا پرداخت.

احمدزاده: با اقتدار قهرمان آسیا شدیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم استقبال از تیم ملی فوتبال ساحلی در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت: در این دوره از مسابقات قاره‌ای آسیا یکسری تاکتیک‌ها به تیم اضافه شده بود که با استفاده از آنها توانستیم قهرمان شویم. البته دعای مردم و تلاش بازیکنان نیز به قهرمانی‌مان کمک زیادی کرد.

 

وی افزود: این دوره از بازی‌ها و قهرمانی در آن، برای‌مان بسیار مهم بود. البته مدعیان هم با تمام وجودشان آمده بودند. ژاپن و عمان می‌توانستند برای‌مان دردسر درست کنند و مقابل قهرمانی ما سد شوند، ولی در نهایت موفق شدیم با اقتدار قهرمانی را به‌دست بیاوریم، آن هم در شرایطی که تیم‌های دیگر خیلی خوب بودند.

 

احمدزاده در نهایت ضمن تقدیر از کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: تاکتیکی که میرشمسی برای تیم در نظر گرفته بود، به‌روز و خیلی مؤثر و خوب است. ما یکی از بهترین سیستم‌های دنیا را داریم، سیستمی که تمام مدعیان جهان از آن استفاده می‌کنند. بچه‌ها هم در سیستم جدید خیلی خوب جا افتاده بودند. البته ما در شرایطی به قهرمانی رسیدیم که هنوز آمادگی صددرصد نداشتیم. قطعاً اگر به آمادگی برسیم، هیچ حریفی جلودارمان نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها