کد خبر : 1353310 | 06 شهریور 1395 ساعت 17:14 | 60.6K بازدید | 0 دیدگاه

خداداد و کریمی دو دهه بعد (عکس)

علی کریمی و خداداد عزیزی در دوران حضورشان در میادین فوتبال، شباهت های زیادی به هم داشتند. هر دو تکنیکی، خلاق و البته یاغی و عصیانگر.

به گزارش "ورزش سه"، این دو با اینکه امکان این را داشتند که سالهای زیادی کنار هم بازی کنند اما تنها در یک مقطع محدود زمانی، در تیم ملی هم بازب شدند. خداداد پس از جام جهانی نودوهشت که همزمان با آغاز درخشش کریمی بود، به دلیل اعتراض به فدراسیون بابت ندادن پاداش بازیکنان، در لیست سیاه قرار گرفت و تا یک سال و نیم به تیم ملی دعوت نمی‌شد. وقتی برای بازی مقابل آمریکا او پس از مدتها به تیم ملی فراخوانده شد مصادف شد با محرومیت یک ساله کریمی. محرومیتی که به دلیل مشت زدن به داور در تورنمنت دوستانه تیم ملی امید در ویتنام نصیبش شده بود. با رفتن پورحیدری از تیم ملی و آمدن جلال طالبی، خداداد و کریمی هر دو در جام ملتها عضو تیم ملی بودند و این فرصت را یافتند تا در چهار بازی کنار هم به میدان روند. هر چند که تغییرات مداوم ترکیب تیم توسط طالبی باعث نیمکت‌نشینی این دو نیز می‌شد.


با آمدن بلاژویچ و اختلاف او با خداداد بار دیگر خداداد از تیم ملی کنار گذاشته شد و تا سه سال بعد که برای بازی ایران و اردن در مقدماتی جام جهانی دعوت شد، راهی به تیم ملی نیافت. سه بازی مقابل اردن، قطر و آلمان، آخرین بازیهایی بودند که خداداد و کریمی فرصت همبازی شدن پیدا کردند.

 

 

دیدگاه‌ها