کد خبر : 1353313 | 06 شهریور 1395 ساعت 16:51 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تاتنهام 1-1 لیورپول

تساوی تاتنهام و لیورپول در وایت هارت لین

دیدار تیم های تاتنهام و لیورپول لحظاتی پیش با نتیجه تساوی 1-1 خاتمه یافت تا پوچتینو و کلوپ، امتیازات را بین یکدیگر تقسیم کنند.

تساوی تاتنهام و لیورپول در وایت هارت لین

 

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول پس از پیروزی 4-3 هفته اول در زمین آرسنال، مقابل برنلی 2-0 مغلوب شد تا همه فوتبال دوستان را شوکه کند. تاتنهام، تیم سوم فصل گذشته نیز پس از تساوی هفته اول برابر اورتون موفق شد پالاس را 1-0 مغلوب کرده و 4 امتیازی شود.

 

1138309

 

لیورپول در وایت هارت لین بازی را بهتر و هجومی تر از تاتنهام آغاز کرد و خیلی زود و در دقیقه 5 می توانست توسط کوتینیو به گل برسد. پاس دقیق فیرمینو درون محوطه جریمه به کوتینیو رسید؛ در حالیکه در چند قدمی دروازه، کسی را مقابلش خود نمی دید اما ضربه این ستاره برزیلی را وورم با پا و به شکلی معجزه وار مهار کرد تا شاگردان کلوپ از رسیدن به یک گل حتمی محروم شوند.

 

1138306

 

تاتنهام به مرور خود را در زمین پیدا کرد اما قادر به خلق موقعیت های 100 درصد نبود. یک بار داله آلی با شوت خود می توانست کار را به تساوی بکشاند اما ماتیپ(مدافع لیورپول) در میانه راه توپ را برگشت داد.

بازی در نیمه اول در حال اتمام بود که لیورپول به یک پنالتی دست یافت. خطای لاملا روی فیرمینو در گوشه محوطه جریمه را داور پنالتی تشخیص داد تا میلنر آن را به گل تبدیل کند. نیمه اول با همین یک گل به سود لیورپول خاتمه یافت.

 

1138307

 

تاتنهام نیمه دوم را برای جبران گل خورده هجومی تر آغاز کرد اما این لیورپول بود که دقیقه 54 به گل دست یافت؛ گلی که البته آفساید اعلام شد. واینالدوم با یک پاس عمقی، لالانا را صاحب توپ کرد و پاس عرض این بازیکن را مانه به تور تاتنهام رساند اما کمک داور، گل را به دلیل اینکه لالانا یک قدم در آفساید قرار داشت مردود اعلام کرد.

 

تاتنهام پس از دو فرصت عالی که توسط اریکسن از دست داد دقیقه 72 توسط دنی رز به گل رسید. پاس آیلدروایرلد در کناره سمت راست زمین به دایر رسید. نفوذ و سانتر این بازیکن، با اشتباه مدافعان لیورپول به دنی رز رسید و شوت این بازیکن نیز از زیر پاهای مینیوله به تور دروازه لیورپول نشست.

 

1138314

 

در ادامه، هر دو تیم فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها نگذشت تا این بازی جذاب با تساوی 1-1 به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها