کد خبر : 1353340 | 06 شهریور 1395 ساعت 19:00 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دشوار دورتموند مقابل ماینس

دیدار تیم های دورتموند و ماینس لحظاتی پیش با نتیجه 1-2 به سود دورتموند خاتمه یافت.

پیروزی دشوار دورتموند مقابل ماینس

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در اولین هفته بوندسلیگا میزبان ماینس بود. توخل به عنوان مربی دورتموند مقابل تیم سابقش قرار گرفته بود و هدف نیز کسب سه امتیاز برای دورتموند و شروعی قدرتمندانه در لیگ بود.

 

بازی در نیمه اول بیشتر در میانه های زمین جریان داشت و دورتموند بیش از میهمان خود صاحب توپ و زمین بود. زدرپوشان که نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی به خود می دیدند، برای گلزنی بار دیگر چشم به اوبامیانگ داشتند و همین بازیکن بود که موفق شد تک گل نیمه اول را به ثمر برساند.

 

پس از چند خطر نه چندان جدی، دقیقه 17 اویامیانگ موفق شد با ضربه سری دقیق روی ارسال عالی شورله، دروازه ماینس را باز کرده و میزبان را پیش بیندازد.

 

دورتموند پس از این گل به دفاع نرفت و همچنان حاکم توپ و زمین بود هرچند که ماینس نیز سعی داشت با ضد حملات خطرناک خود کار را به تساوی بکشند. به دلیل گرمای شدید هوا، داور دقیقه 23 دستور به توقف بازی و استراحت چند دقیقه ای داد که یکی از نکات قابل ذکر نیمه اول بود. 45 دقیقه ای که با برتری 1 گله دورتموند به اتمام رسید.

 

نیمه دوم با برتری دورتموند از دقایق اولش شروع شد و شاگردان توخل از همان ابتدا توانستند بر بازی مسلط شوند. زرد و مشکی پوشان موقعیت های خوبی توسط اوبامیانگ و شورله داشتند که نتوانستند از آنها به خوبی استفاده کنند. ماینز نیز توانست فرصت هایی در این میان ایجاد کند ولی خیلی خطر خاصی روی دروازه دورتموند ایجاد شود.

 

تا اواخر بازی‌ روند به همین شکل پیش رفت‌و دورتموند بازی‌خود را به حریف دیکته کرد ولی از‌ دقیقه ۸۰، ماینز‌ توانست از اینوفشار خارج شده و کمی‌روی دروازه زرد و مشکی پوشان فشار‌ بیاورد ولی این دورتموند بود  که در دقیقه ۸۹ توانست توسط اوبامیانگ و با یک ضربه زیبا گل دوم را به ثمر رسانده و کار را تقریبا تمام کند.

 

با این حال‌ ماینز در دقیقه ۹۲ موفق شد توسط موتو و روی پاس زیبای ده بلاسیس یک گل را جبران کند ولی این گل کافی نبود و بازی با برتری شاگردان توخل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها