کد خبر : 1353353 | 06 شهریور 1395 ساعت 19:18 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

کروز: امیدوارم بازیکن دیگری قطری نشود

مربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید قطری ها بازیکنان زیادی را به ترکیب خود اضافه کرده اند.

کروز: امیدوارم بازیکن دیگری قطری نشود

به گزارش "ورزش سه"، اوسیانو کروز در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران درباره ملحق شدن نکونام به تمرینات تیم ملی گفت: نکونام این بار به عنوان مربی در تیم ملی است و اکنون می توانیم بهتر از قبل وظایف را در جمع مربیان تقسیم کنیم.


وی با رضایت از اردوی تیم ملی در ایتالیا، اظهار داشت: اردوی پیشین ما بنابر دلایلی لغو شد و ایتالیا تنها گزینه ای بود که داشتیم. با این حال از بازیکنان رضایت داریم که فراتر از صد در صد با انگیزه تمرین کردند.
کروز افزود: بازیکنان انگیزه بالایی داشتند و انتخاب فهرست نهایی بسیار سخت بود. نفراتی چون رحیم زهیوی، کمال کامیابی نیا، رشید مظاهری، سروش رفیعی، احسان پهلوان و مرتضی تبریزی که برای دیدار با قطر کنار ما نخواهند بود نیز شایسته هستند.


کروز تصریح کرد: اکنون نفراتی که برای این دیدار به میدان خواهند رفت، وظیفه سنگینی برای موفقیت برعهده دارند.


مربی تیم ملی ایران در ادامه گفت: بازی با قطر دغدغه اول ما است و باید به فکر دیگر بازی ها نیز باشیم.اکنون می خواهیم گام نخست را محکم برداریم و با شناختی که از نقاط ضعف و قوت حریفان داریم، از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.


کروز در پایان گفت: قطر بازیکنان جدیدی به ترکیب خود اضافه کرده است و امیدوارم در روزهای باقی مانده، بازیکن دیگری به تابعیت این کشور درنیاید.

دیدگاه‌ها