کد خبر : 1353678 | 08 شهریور 1395 ساعت 10:14 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

جنگ ایرانی‌های حاضر در روسیه به روایت تصویر

آزمون پشت دژ دفاعی میلاد محمدی

رقابت های این هفته لیگ روسیه برای فوتبالدوستان ایرانی از حساسیت های خاصی برخوردار بود چون شاهد دربی ایرانی های حاضر در مسابقات بودند.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم ترک گروژنی و روستوف در شرایطی مقابل هم صف آرایی کردند که یاران آزمون و عزت الهی سرخوش از برد پرگل و شیرین برابر آژاکس و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با روحیه بالا گام به میدان گذاشته بودند تا به روند رو به رشد خود ادامه دهند غافل از این که میلاد محمدی و یارانش در ایالت چچن تیم آسانی نیستند و دومین شکست فصل را به روستوف تحمیل خواهند کرد.

 

1138711


در این بازی هم میلاد محمدی هم سردار آزمون از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان رفته بودند و دوئل های آنها در طول 90 دقیقه جالب توجه بود تا جایی که بسیاری از سایت های روسی به جنگ های تن به تن این دو ملی پوش جوان و آینده دار ایرانی اشاره و نکات جالبی را نوشتند. سایت riarus در گزارشی از این بازی نوشت:« نمایش ایرانی های حاضر در میدان جالب توجه بود به خصوص رویارویی میلاد محمدی مدافع ترک با سردار آزمون مهاجم سرحال روستوف که در نهایت دژ دفاعی میلاد اجازه هنرنمایی به سردار نداد تا روستوف شکست را پذیرا شود».

 

1138712


سعید عزت الهی دیگر ملی پوش ایرانی حاضردر زمین هم از دقایقی که وارد زمین شد بارها با هموطن خود در ترک روبرو شد اما هنرنمایی او هم به داد روستوف نرسید تا این تیم شکست تلخی را تجربه و به خانه بازگردد.

دیدگاه‌ها