کد خبر : 1353941 | 09 شهریور 1395 ساعت 10:29 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

قطری ها: بازی با ایران سخت است

اظهار نظر بازیکنان تیم ملی قطر در آستانه بازی با ایران نشان می دهد آنها تیم کی روش را حریف سختی برای خود برمی شمردند و شاید کسب نتیجه مساوی از این دیدار برای آنها راضی کننده باشد.

قطری ها: بازی با ایران سخت است

به گزارش "ورزش سه"،  این ذهنیت شاید موج شود آنها در برابر ایران ارایه گر بازی تدافعی باشند و بی محابا دست به حمله نزنند چرا که خوب می دانند ایران وینگرها و مهاجم سرعتی در نوک دارد و اگر با فضای خالی در کناره ها و عمق مواجه شود به سرعت از این فضاها استفاده خواهد کرد. کما اینکه در دوره پیشین ایران با استفاده از تاکتیک ضد حمله تیم نخست گروه a شد و در نهایت به جام جهانی صعود کرد.


عبدالرحمن محمد یکی از بازیکنان قطر در مورد این بازی می گوید:« بازیکنان طرح بزرگی دارند تا با به‌دست آوردن انگیزه خوبی از بازی با ایران مهیای دیگر دیدارهای انتخابی جام جهانی شوند. البته دیدار سختی در تهران پیش رو داریم، زیرا ایران تیم قدرتمندی است و شانس زیادی برای صعود به جام جهانی دارد. بازیکنان تیم ملی قطر همه تلاش خود برای برای کسب نتایج لازم و برآورده کردن رویای صعود به جام جهانی خواهند کرد. دیدارهای اخیر تدارکاتی باعث شد به آمادگی مطلوبی از لحاظ فنی و جسمانی برسیم و در فرم بسیار خوبی برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی قرار داریم.»


این می طلبد ایران در این بازی هوشیارانه و خونسردانه بازی کند و اگر به دلیل تجمع بازیکنان تیم ملی قطر در منطقه یک سوم دفاعی به در بسته خورد اصرار در اجرای تاکتیک در نظر گرفته شده از سوی سرمربی داشته باشد.


اظهار نظر اسماعیل محمد دیگر بازیکن قطر هم در نوع خود جالب است. او می گوید:« اولین بازی در هر تورنمنتی نقش زیادی در سایر دیدارهای هر تیمی ایفا می‌کند. انگیزه بسیار خوبی نزد  تمام بازیکنان تیم ملی قطر جهت کسب نتیجه مطلوب برابر ایران وجود دارد.»


احمد یاسر هم از اهمیت کسب نتیجه مطلوب در بازی نخست حرف زده و در این باره گفته:« به دست آوردن نتیجه خوب در بازی مقابل ایران می‌تواند سبب اعتماد به نفس بازیکنان جهت دیدارهای آینده شود. تیم ملی قطر تمرینات بدنسازی و تاکتیکی بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و در بهترین شرایط ممکن به سر می‌برد. بازی سختی داریم، اما به توانایی‌های خود اطمینان داریم و  همه تلاش خود را می‌کنیم تا با دست پر از تهران بازگردیم.»

دیدگاه‌ها