کد خبر : 1354110 | 09 شهریور 1395 ساعت 19:19 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

هشدار جدی ستاره اتلتیکو به گریزمان

سائول نیگز که فصل گذشته با گل فوق العاده ای که به بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زد، نام خود را بیش از پیش بر زبان ها انداخت، نسبت به مصاحبه اخیر گریزمان واکنش تندی نشان داد.

هشدار جدی ستاره اتلتیکو به گریزمان

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو شروع خوبی در لالیگا نداشته و از دو بازی اول خود برابر تیم های تازه صعود کرده آلاوس و لگانس، تنها دو امتیاز دشت کرده است. آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی شاخص اتلتیکو در پایان بازی با لگانس به خبرنگاران گفت که اگر با همین روند پیش برویم، باید برای سقوط نکردن بجنگیم.

 

1139050

 

سائول در محل اردوی تیم ملی اسپانیا و در پاسخ به سوالی در مورد مصاحبه گریزمان به دپورته کواترو گفت:" گریزمان باید مراقب حرف زدنش باشد و به آنچه که می گوید خوب فکر کند. مهم نیست عذرخواهی کند یا نکند اما او باید عقیده اش را تغییر دهد. او باید بداند در چه تیمی حضور دارد و نماینده چه باشگاهی است.  گریزمان نباید این رویه را تکرار کند و به هیچ عنوان موافق حرف های او نیستم.

البته قبول دارم که پس از هر مسابقه، خستگی یک بازیکن مضاعف است و گرمای زیاد هوا نیز در نوع مصاحبه گریزمان بی تاثیر نبود ولی تحت هیچ شرایطی نباید آن حرف ها را می زد. اتلتیکو باشگاه بزرگ و با ارزشی است و نباید در موردش اینگونه حرف زده شود."

دیدگاه‌ها