کد خبر : 1354690 | 12 شهریور 1395 ساعت 06:00 | 29.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی آرژانتین با تک گل مسی

با تک گل لیونل مسی، آرژانتین 10 نفره موفق شد با نتیجه 1-0 حریف خود، اروگوئه را در مقدماتی جام جهانی شکست دهد.

پیروزی آرژانتین با تک گل مسی

به گزارش "ورزش سه"، حدود 2 ماه از خداحافظی مسی از میادین ملی می‌گذرد، تصمیمی که بعدا توسط او پس گرفته شد و شب گشذته مسی قهرمان استادیوم مندوزا بود. ضربه او که به خیمنز، مدافع اروگوئه نیز برخورد کرد و وارد گل بود، کافی بود تا اولین پیروزی بائوسا روی نیمکت آرژانتین حاصل شود.


در ابتدای بازی موقعیت‌های دو تیم بسیار کم بود ولی این آرژانتین بود که توپ و میدان را در اختیار داشت. یک ضربه ایستگاهی در فضایی بسیار خوب به مسی رسید که او نتوانست توپ را از دیوار دفاعی عبور دهد. دیبالا نیز در اواسط نیمه اول یک موقعیت عالی را با بدشانسی و و اکنش خوب موسلرا از دست داد. لوئیس سوارز نیز موقعیت گلزنی داشت که ضربه کاشته او مستقیما به دست‌های سرجیو رومرو رسید. درست پس از آن بود که مسی موفق شد پنجاه و ششمین گل ملی خود را به ثمر رسانده و تیمش را از حریف پیش بیندازد.

 

1139747

 


پس از گل مسی و در نیمه دوم، دیبالا کارت زرد دوم را دریافت کرد تا آرژانتین تقریبا 45 دقیقه 10 نفره مقابل اروگوئه بازی کند. با وجود 10 نفره شدن،‌این آرژانتین بود که موقعیت سازی می‌کرد و در دقیقه 52،‌با ضربه دیدنی کاشته مسی نزدیک بود گل دوم حاصل شود که باز هم موسلرا ناجی اروگوئه بود. اروگوئه حملاتش را توسط کاوانی و سوارز ادامه داد ولی این زوج در خط حمله نتوانستند موثر ظاهر شوند و بازی با همان تک گل به پایان رسید.
با این نتیجه آرژانتین با 14 امتیاز به  صدر جدول گروه بالاتر از اروگوئه که 13 امتیازی است و به خاطر تفاضل گل در رده ی دوم حضور دارد، قرار گرفت.

دیدگاه‌ها