کد خبر : 1355006 | 13 شهریور 1395 ساعت 15:45 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

تار و مار روس ها به دست جوانان کشتی ایران؛

3 فینال ایرانی در کشتی جهانی جوانان

رقابت های کشتی آزاد جوانان جهان در شهر ماکون کشور فرانسه پیگیری می شود که نمایندگان اوزان ۶۰ ،۷۴ و ۹۶ کیلوگرم راهی فینال شده اند.

3 فینال ایرانی در کشتی جهانی جوانان

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از ساعاتی پیش با برگزاری مسابقات چهار وزن اول، در شهر ماکون فرانسه در حال برگزاری است. در وزن ۵۰ کیلوگرم علیرضا گودرزی دارنده مدال نقره جهان در نخستین مصاف خود مقابل راهول از هند به روی تشک رفت و در حالیکه ۶ بر صفر از حریف پیش بود در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۸ بازنده شد و از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند. او برای اینکه بتواند در مرحله شانس مجدد برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود رقیبش به دیدار فینال باشد.


در وزن ۶۰ کیلوگرم پیمان بیابانی دارنده مدال طلای آسیا پس از استراحت در دور نخست مقابل استفان از رومانی ۱۱ بر صفر پیروز شد و باید در مرحله یک چهارم نهایی با برنده مبارزه کشتی گیران لهستان و ازبکستان مصاف کند. تیمور اوسمانف ازبک از این دیدار بالا آمد و در مرحله نیمه نهایی مقابل بیابانی شکست خورد تا او اولین فینالیست امروز باشد.

 

1140177

 

 


در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز احمد بذری پس از استراحت در دور نخست در دومین دور مقابل نیکیتا سوکوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۴ صاحب برتری شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. او در این مرحله آلکساندر کانادایی را هم شکست داد تا او هم به فینال جوانان راه پیدا کند.

 

 

1140178

 


در وزن ۹۶ کیلوگرم نیز حسین شهبازی ابتدا راخیموف از ازبکستان را ۱۰ بر صفر برد سپس در مرحله یک هشتم نهایی مقابل ماندیپ از هند ۷ بر صفر پیروز شد. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رودزیانوک از بلاروس رفت و حسین توانست با پیروزی در این مبارزه راهی فینال شود تا فینال در 3وزن حاصل تلاش کشتی گیران جوان ایرانی در مسابقات جهانی باشد

دیدگاه‌ها