کد خبر : 1355031 | 13 شهریور 1395 ساعت 17:19 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

یکى از شاگردان برانکو کم شد؛

گزارش تمرین پرسپولیس

تمرین امروز سرخپوشان در حالى امروز آغاز شد که ساسان انصارى بعد از فسخ قرارداد در آن حضور نداشت.

گزارش تمرین پرسپولیس

 

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز سرخپوشان از ساعت ١٧ در حالى آغاز شد که ساسان انصارى بعد از فسخ قرارداد در آن حضور نداشت.


* کریم باقرى در تمرین امروز نیز غیبت داشت و در کادر این تیم حضور نداشت.


* تمرین با صحبت هاى برانکو ایوانکوویچ حول محور تمرین آغاز شد. در ادامه بازیکنان در اختیار مارکو قرار گرفتند تا بدن هاى خود را گرم کنند.


* در حین گرم کردن، برانکو ایوانکوویچ طبق یادداشتى که در اختیار داشت کاور به بازیکنان مدنظر خود داد.

 

* درویش وند و علوان زاده نیز در ادامه از سوى برانکو به دویدن دور زمین فراخوانده شدند.

 

* بعد از انجام این آیتم، بازیکنان به نیمه دیگر زمین که توسط سرتن چوک با آدمک هاى تمرینى پوشانده شده بود رفتند تا آیتم بعدى خود را پشت سر بگذارند.

 

* عبور از بین آدمک، پاس و بار دیگر عبور و دریافت توپ آیتمى بود که برانکو که در این بخش در نظر گرفته بود.

 

* در بهش بعدى بازیکنان در گروه تقسیم شدند. یک گروه ٦ نفره با دو کاور زرد و قرمز زیر نظر برانکو به صورت دو مقابل چهار برابر یکدیگر قرار گرفتند. ربیع خواه، ماهینى، پریمیوف و آرام طبع به عنوان مدافع باید با انتقال توپ با پاس هاى عرضى در نیمه زمین آن را در اختیار گروه دوم قرار مى دادند و حامد آقایى و صادق محرمى نیز بلافاصله این گروه را تحت فشار در حالت ضدحمله قرار مى دادند و توپ را بعد از دریافت به سمت دروازه شان مى بردند.

 

* گروه دیگر نیز زیر نظر سرتن چوک باید ابتدا توپ را از هم تیمى خود دریافت مى کردند و بعد از عبور از حریف فرضى (آدمک) آن را به سمت دروازه شوت مى کردند.

 

* در بخش بعدى تمرین نیز بازیکنان در دو گروه تقسیم شدند و در یک نیمه زمین حمله به دفاعى که بوژیدار حفاظت آن را برعهده داشت را دنبال کردند. در این بخش مدافعان پرسپولیس ضمن دفع حملات حریف بلافاصله ضد حمله را طراحى مى کردند و در صورت اشتباه با واکنش عصبانى برانکو مواجه مى شدند.

 

 

* سرتن چوک، مربى کروات پرسپولیس چند کلمه فارسى مربوط به فوتبال را یاد گرفته بود و در جریان تمرین آن را به کار مى برد تا ارتباط بهترى با شاگردانش برقرار کند.

 


* با توجه به حضور بیرانوند در اردوى تیم ملى و آسیب دیدگى درویش وند، ایگور پانادیچ، مربى دروازه بانان پرسپولیس در بخشى از تمرین درون دروازه قرار گرفت تا به بوژیدار کمک کند.

دیدگاه‌ها