کد خبر : 1355363 | 14 شهریور 1395 ساعت 21:23 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی "ایرانی" انگلیس در خانه اسلواکی

انگلیس موفق شد در آخرین لحظات با گل دقیقه 94 لالانا با یک گل بر اسلواکی غلبه کند

پیروزی "ایرانی" انگلیس در خانه اسلواکی

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم در دقایق ابتدایی بازی آرامی را به نمایش گذاشتند و نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. چند ضربه ایستگاهی و کرنر، ماحصل تلاش دو تیم در 25 دقیقه ابتدایی بازی بود.

 

 

1140455

 

 

شاگردان آلاردایس در اواسط نیمه دوم سعی داشتند تا به دروازه اسلواکی نزدیک شوند اما در خلق موقعیت ناکام بودند. اولین موقعیت جدی دیدار، در دقیقه 37 توسط اسلواکی ایجاد شد. با اشتباه عجیب دنی روس، دورویس صاحب توپ شد و ارسال تند و تیز او در عرض، توسط مدافعان انگلیس قطع شد تا خطر از روی دروازه رفع شود.

 

 

1140452

 

 

دو دقیقه بعد، این بار با همکاری زیبای استرلینگ و هری کین و اشتباه مدافعان اسلواکی، استرلینگ در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه به بیبرون رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یابد. مارتین اسکرتل، کاپیتان اسلواکی در دقیقه 25 با کارت زرد داور روبرو شد.

 

 

1140453

 

 

با شروع نیمه دوم هم تغییر خاصی در روند بازی ایجاد شد تا تیم آلاردایس نتواند در اولین دیدار، نمایش خوبی از خود ارائه دهد. در دقیقه 56، جیومبر به جای پکوسکی وارد میدان شد. در دقیقه 57، اسکرتل با متوقف کردن هری کین، از زمین مسابقه اخراج شد تا اسلواکی کار سختی در ادامه بازی داشته باشد.

 

 

1140454

 

 

در دقیقه 63، آدام لالانا در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه ناامید کننده او، از بالای دروازه خارج شد. دقایقی بعد، ضربه استرلینگ توسط سنگربان اسلواکی راهی کرنر شد. در دقیقه 64، دله علی به جای هندرسون وارد میدان شد. بعد از اخراج اسکرتل، انگلیس آهنگی هجومی تر به خود گرفته بود. در دقیقه 64، والکات به جای استرلینگ وارد میدان شد. در دقیقه 70، سه شیرها صاحب یک ضربه آزاد شدند که ضربه رونی از روی دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 72، روبرت ماک جای خود را به کوبیک در ترکیب میزبان داد.

 

 

1140457

 

 

جدی ترین موقعیت انگلیس در دقیقه 75 ایجاد شد. ضربه فوق العاده پای چپ آدام لالانا به تیردروازه برخورد کرد و در برگشت هم والکات نتوانست از موقعیت استفاده کند. لحظاتی بعد باز هم والکات در موقعیت خوبی قرار گرفت که با واکنش تماشایی کوزاشیک، سنگربان اسلواکی مواجه شد. در دقیقه 81، استوریج به جای هری کین وارد میدان شد تا جیمی واردی همچنان از روی نیمکت نظاره گر بازی باشد.

 

1140458

 

 

در دقیقه 84، باز هم ضربه پای چپ لالانا از کنار دروازه رد شد تا بازی همچنان بدون گل در جریان باشد. در دقیقه 88، ضربه استوریج در دستان سنگربان اسلواکی آرام گرفت. در دقیقه 89، والکات در موقعیت آفساید دروازه حریف را باز کرد که مورد پذیرش قرار نگرفت. البته بازیکنان انگلیس معتقد بودند که مدافع اسلواکی به والکات پاس داده است که اعتراض آنها به نظر درست می رسید. 

 

اما در دقیقه 94، روی پاس دنی روس، آدام لالانا از گوشه محوطه جریمه با ضربه ای زیبا توپ را از بین پاهای سنگربان اسلواکی عبور داد تا انگلیس در آخرین لحظات با یک گل به برتری برسد.

دیدگاه‌ها