کد خبر : 1355444 | 15 شهریور 1395 ساعت 12:07 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

تا پیش از اعزام به کلمبیا بازیکنان به هماهنگی مورد نظر می رسند

ناظم‌الشریعه: امیدوارم در جام‌جهانی موفق باشیم

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: تمرینات تیم ملی در حال پیگیری است و بازیکنان با انگیزه خود را برای حضور در جام جهانی کلمبیا آماده می کنند.

ناظم‌الشریعه: امیدوارم در جام‌جهانی موفق باشیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، محمد ناظم الشریعه-سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مهمترین دغدغه ما عدم هماهنگی بازیکنان مصدوم و دیگر ملی پوشان بود که خوشبختانه با برنامه ریزی که صورت گرفت، این مشکل رو به حل است و تا پیش از اعزام به کلمبیا بازیکنان به هماهنگی مورد نظر می رسند.

 

وی در ادامه بیان کرد: بازیکنان مصدوم دو روز زودتر از دیگر بازیکنان در تمرینات حاضر شدند تا به بهبودی کامل برسند و از لحاظ آمادگی جسمانی در شرایط دیگر ملی پوشان قرار بگیرند. تمرینات گروهی نیز به صورت مستمر انجام می شود و روی نقاط ضعف و قوت تیم به خوبی کار می کنیم تا مشکلاتمان رفع شود.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال در پایان گفت: تا پیش از اعزام سه یا چهار جلسه تمرینی را برگزار خواهیم کرد و امیدوارم در بازیهای مهم پیش رو موفق باشیم و به هدفمان که عملکردی موفق است برسیم.

 

لازم به توضیح است، مراسم استقبال تیم ملی فوتسال بعدازظهر امرز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال از ساعت 19:30 در آکادمی ملی فوتبال برگزار می شود.

دیدگاه‌ها