کد خبر : 1355665 | 16 شهریور 1395 ساعت 01:06 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل اسپانیا مقابل لیختن اشتاین

تیم ملی اسپانیا در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2016 موفق شد با نتیجه 8-0 لیختن اشتاین را شکست بدهد.

پیروزی پرگل اسپانیا  مقابل لیختن اشتاین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان خولن لوپتگی در نیمه اول تنها یک بار توانستند به گل برسند اما در نیمه دوم 6 بار دیگر دروازه حریف را باز کردند تا گام اول را محکم بردارند.

بازی با برتری اسپانیا در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان لیختن اشتاین اجازه ندادند که در دقایق ابتدایی موقعیت ویژه ای روی دروازه شان ایجاد شود.


تا اینکه در دقیقه 10، سرانجام اسپانیا توانست به گل اول برسد. روی ارسال کوکه بود که دیگو کاستا با یک ضربه سر نه چندان محکم، حساب کار را 1-0 کرد.


بعد از این گل برتری اسپانیا ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم چند موقعیت گلزنی دیگر هم به دست آوردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و به این ترتیب، نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.


اسپانیا نیمه دوم را هجومی تر آغاز کرد و این بار در فاصله 15 دقیقه، سه بار به گل رسید. بعد از اینکه چند موقعیت ابتدایی لا روخا از دست رفت، در دقیقه 55 سرخی روبرتو گل دوم را به ثمر رساند. روی پای عالی نولیتو بود که سرخی روبرتو توانست به راحتی کار را تمام کند.

 

4 دقیقه بعد نوبت داوید سیلوا بود که روی پاس نولیتو، حساب کار را 3-0 کند. فشار حملات اسپانیا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 60، نولیتو بازی خوبش را با زدن گل چهارم تکمیل کرد. این بار داوید سیلوا در نقش گلساز ظاهر شد و نولیتو دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

 

 

1140726

 

 

حملات اسپانیا در دقیقه 66 به گل پنجم منجر شد. اشتباه مدافع لیختن اشتاین، یک موقعیت نصیب دیگو کاستا کرد. ضربه او را دروازه حریف برگشت داد اما توپ برگشتی را داوید سیلوا به گل تبدیل کرد.

 

بعد از این گل کمی از فشار حملات اسپانیا کاسته شد اما در 10 دقیقه پایانی، بار دیگر شاگردان لوپتگی کاملا بازی را در دست گرفتند و توانستند سه بار دیگر دروازه لیختن اشتاین را باز کنند.

ابتدا در دقیقه 80، روی همکاری داوید سیلوا، آسنسیو و نولیتو، این آلوارو موراتا بود که حساب کار را 6-0 کرد. یک دقیقه بعد، روی پاس سرخیو بوسکتس، بار دیگر موراتا موفق به گلزنی شد.

و در نهایت در دقایق تلف شده، داوید سیلوا بازی خوبش را با زدن گل دوم تکمیل کرد و اسپانیا با 8 گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها