کد خبر : 1355761 | 16 شهریور 1395 ساعت 14:29 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت برتر آسیا هستیم؛

مرزبان: از خرید نورمحمدی خبر ندارم

سرمربی تیم خونه به خونه معتقد است که محسن فروزان به دلیل اتفاقات پس از بازی مقابل سپیدرود رشت در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دارد.

مرزبان: از خرید نورمحمدی خبر ندارم

به گزارش "ورزش سه"، مرزبان سرمربی تیم خونه به خونه در خصوص در انتقال رضا نورمحمدی به این تیم اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: از این موضوع بی اطلاعم و بازیکنی به تیم ما اضافه نشده است. در تیم فقط یک جای خالی داریم و آن را هم برای یک مهاجم کنار گذاشته‌ایم.

سرمربی فصل گذشته پیکان درباره‌ی محسن فروزان و اینکه چرا این بازیکن در اختیار کمیته انضباطی قرار گرفته ادامه داد: یک سری از اتفاقات پس از بازی مقابل سپیدرود رشت از سوی این بازیکن رخ داد که ترجیح می‌دهم راجع به آن‌ها صحبت نکنم. این بازیکن فعلا در اختیار کمیته انضباطی باشگاه است.

مرزبان در خصوص بازی تیم ملی مقابل چین عنوان کرد: اگر بتوانیم این بازی را ببریم راه خودمان را به سوی جام جهانی 2018 روسیه خیلی هموار می‌کنیم و می‌توانیم با خیال آسوده‌تری ادامه مسابقات را دنبال کنیم.
وی ادامه داد: ما قدرت بزرگ آسیا هستیم. البته چین در این چند ساله حرکت های بزرگی انجام داده و در زمینه ایجاد آکادمی حرکت‌های بزرگی انجام داده است. ولی ایران قدرت برتر آسیا است و طبیعی است که بتوانیم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها