کد خبر : 1355851 | 16 شهریور 1395 ساعت 19:26 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

لی جیا لی: بیشتر از حمله، دفاع می کردیم

تلاش چین برای رسیدن به جام جهانی کم است

گزارشگر و کارشناس معروف چینی معتقد است تیم ملی کشورش در این بازی تلاش لازم را برای پیروزی به کار نبست و این سبک بازی برای صعود به جام جهانی مورد قبول نیست.

تلاش چین برای رسیدن به جام جهانی کم است

به گزارش "ورزش سه"، لی جیا لی، کارشناس و گزارشگر معروف چینی که بازی تیم های ملی ایران و چین را برای شبکه CCT گزارش کرد درباره این بازی گفت: به نظر من تیم ملی چین بازی برابر ایران را خوب آغاز کرد اما در ادامه نتوانست به مانند ابتدای بازی باشد و ضعیف تر شد و در نهایت نتوانست دروازه ایران را با تهدید جدی روبرو کند.


او ادامه داد: ایران تیمی است که پایه اش بر روی کارهای دفاعی چیده شده و آنها بر اساس دفاع به اهداف خود می رسند، ما اگر می خواستیم از آنها همه امتیازات را بگیریم باید بسیار هجومی ظاهر می شدیم اما بر خلاف این موضوع چین بسیار دفاعی ظاهر شد و این مقدار تلاش برای صعود به جام جهانی اصلا کافی نیست.


لی ادامه داد: چین در این بازی هم با پنج دفاع در زمین حضور پیدا کرد در حالی که مردم انتظار بیشتری داشتند تا تیم ملی کشور با یک بازی هجومی به پیروزی و گل برسند. از طرف دیگر باید بگویم بازی با سه هافبک باعث می شود تیم ما میانه میدان را از دست بدهد.


او در پایان گفت: هرچند کسب یک امتیاز از این بازی بد نیست اما برای صعود به جام جهانی باید امتیازات بیشتری به دست بیاوریم.

دیدگاه‌ها