کد خبر : 1356173 | 17 شهریور 1395 ساعت 23:58 | 52.9K بازدید | 0 دیدگاه

رامون کالدرون:

گواردیولا را به مورینیو ترجیح می دهم

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، تایید کرد که در انتظار تماشایی رویارویی ژوزه مورینیو و پپ گواردیولا در دربی منچستر است.

گواردیولا را به مورینیو ترجیح می دهم

به گزارش "ورزش سه"، سیتی و یونایتد که فصل جدید لیگ برتر را به سه پیروزی پیاپی آغاز کردند، روز شنبه در الدترافورد به مصاف هم خواهند رفت و در این بین کالدرون ترجیح می دهد سرمربی سابق بارسا در این رویارویی به پیروزی برسد.


او به خبرنگاران گفت:" ژوزه و پپ شخصیت های متفاوتی هستند. شخصا سبک گواردیولا، شیوه کاری و تواضعش را ترجیح می دهم. او بدون جنجال با مشکلات روبرو می شود.

 

 

1141018

 

 

مورینیو شخصیت هجومی تری دارد و وقتی اوضاع خوب پیش نرود، بقیه را سرزنش می کند. این چیزی است که من دوست ندارم اما این به آن معنا نیست که او مربی فوق العاده ای نیست. او در انگیزه دادن به بازیکنان فوق العاده است و جام های زیادی به دست آورد.


این دوئل فوق العاده ای بین این دو خواهد بود. شاید شانس مورینیو بیشتر باشد زیرا یونایتد در مقابل سیتی تاریخچه پربارتری دارد. تاریخچه نقش مهمی بازی کند و شاید این به سود مورینیو باشد اما در نهایت، باید یک تیم بسازید. هر دو تیم خوب هستند و باید دید که در نهایت چه رخ خواهد داد. دیدن این بازی فوق العاده خواهد بود."

دیدگاه‌ها