کد خبر : 1356614 | 19 شهریور 1395 ساعت 21:05 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

مس کرمان رئال مادرید ایران است

میثاقیان: نتوانستیم تاکتیکی تعویض کنیم

سرمربی تیم فوتبال بادران تهران گفت: با توجه به غیبت بازیکنان موثر و ضرب خوردگی سایر نفرات در حین بازی نتوانستیم هیچ تعویض تاکتیکی داشته باشیم.

میثاقیان: نتوانستیم تاکتیکی تعویض کنیم

اکبر میثاقیان در گفتگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص تساوی با مس کرمان گفت: برابر یک تیم خوب که من بارها گفته ام با امکانات و سابقه ای که دارد بازی کردیم که من مس کرمان را به رئال مادرید اسپانیا تشبیه می‌کنم. بازی سختی بود و تیم‌ها همه با قدرت بازی می‌کنند و شاید مس می توانست ما را شکست دهد که در نیمه دوم اجازه این کار را ندادیم.
وی افزود: ما در این بازی منوچهری را به عنوان بازیکن نوک و سرزن در اختیار نداشتیم و چند بازیکن هم در حین بازی به علت آسیب دیدگی از دست دادیم تا تعویض هایمان همه از سر اجبار و پر کردن جای خالی‌ها باشد و عملا نتوانستیم تاکتیکی که تمرین کرده بودیم را پیاده کنیم. با این حال ما بازی باخته را بردیم و از این بابت از بازیکنانم تشکر می‌کنم که غیرت کردند.


میثاقیان یادآور شد: نتیجه مساوی در اکثر بازی‌ها نشان می‌دهد که در لیگ امسال تا چه اندازه تیم‌ها به هم نزدیک هستند؛ شما همین نفت پارس جنوبی و اکسین را ببینید که چقدر خوب کار می‌کنند. ما هم رفته رفته شکل می گیریم و انشاالله به زودی روند خوب خود را به نمایش خواهیم گذاشت.


سرمربی بادران با بیان اینکه تعطیلی لیگ‌برتر نقش زیادی در پررنگ شدن لیگ یک دارد، متذکر شد: لیگ‌یک سخت و فشرده است و هر وقت لیگ‌برتر تعطیل می‌شود جذابیت آن بیشتر می‌شود. الان نزدیک به دوازه تیم نزدیک به هم هستیم و اینکه تیم‌ها چقدر امکانات و بازیکن تاثیرگذار در اختیار دارند در روند کار تاثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه‌ها