کد خبر : 1357175 | 21 شهریور 1395 ساعت 18:18 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاثیر گلزنی رونالدو بر سرنوشت تیم های CL!

تمام تیم هایی که کریس رونالدو در فصل قبل لیگ قهرمانان موفق به گلزنی در برابر آنها شد، در این فصل لیگ قهرمانان حضور ندارند.

تاثیر گلزنی رونالدو بر سرنوشت تیم های CL!

به گزارش "ورزش سه"، فصل قبل کریستیانو موفق شد دروازه شاختار، مالمو، رم و ولفسبورگ را باز کند که هیچ کدام از این تیم ها امسال به مرحله گروهی راه پیدا نکرده اند.

 

 

1137833

 

 

البته باید اذعان داشت ستاره پرتغالی رئال با 16 گل، بهترین گلزن این مسابقات شد. رونالدو موفق شد در برابر شاختار با زدن 3 گل ( دو  گل از روی نقطه پنالتی) هتریک کند. رونالدو در بربار مالمو نیز دو گل به ثمر رساند اما در دو دیدار رفت و برگشت برابر پاری سن ژرمن، موفق به گلزنی نشد. رونالدو در دیدار برگشت برابر شاختار نیز 2 گل زد و نمایش خیره کننده او برابر مالمو با زدن 4 گل، همچنان در ذهن هواداران لوس بلانکوس باقی مانده است.

 

اما درخشش رونالدو از مرحله حذفی و زیر نظر زیدان آغاز شد. او گلی دیدنی در برابر رم در ایتالیا به ثمر رساند و هتریک فراموش نشدنی او در برابر ولفسبورگ در سانتیاگوبرنابئو، سند صعود رئال را به نیمه نهایی امضا کرد. رونالدو در دو بازی نیمه نهایی برابر منچسترسیتی و فینال در مقابل اتلتیکو نیز در گلزنی ناکام ماند اما پنالتی آخر او در برابر اوبلاک، رئال را به یازدهمین قهرمانی خود در اروپا رساند.

دیدگاه‌ها