کد خبر : 1357422 | 22 شهریور 1395 ساعت 19:11 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

فریادشیران: دایی همه را شگفت زده می کند

ناصر فریادشیران در مقام حمایت از موسسه بهنام پیشرو که نفت تهران را خریداری کرده به نکاتی جالب اشاره کرد.

فریادشیران: دایی همه را شگفت زده می کند

به گزارش "ورزش سه"، ناصر فریادشیران در ابتدا به ملاقاتی که با بیرانوند داشت اشاره کرد و گفت: بیرانوند سرمایه باشگاه ما بود و زیر نظر مربیان تیم‌های پایه ما مثل کمپانی به موقعیت بسیار خوب امروزش رسیده است.

 

ناصر فریادشیران بخش اول حرف‌هایش را به این سمت‌وسوی می‌برد که بیرانوند، چند روز قبل پیش من آمد و حرف‌هایی ردوبدل شد که از رسانه‌ها به یک‌شبه آشتی اشاره داشتند ولی اصلا دلخوری ویژه‌ای وجود نداشت.

 

فریادشیران ادامه داد:گروهی از افرادی که منافع ازدست‌داده‌اند به بازیکنان عزیز و قدیمی تیم ما که امروز ستارگان تیم‌های دیگر هستند خط می‌دهند که به باشگاه ما با فشار، تهدید و تجمع ضربه بزنند؛ وگرنه چرا در تیم‌های دیگر این حرف‌ها نیست؟ من به ضرس قاطع مدعی هستم که 13 تیم از 16 تیم لیگ‌برتر  و80 درصد تیم‌های لیگ دسته اول و90 درصد دسته دومی‌ها و سومی‌ها پارسال تسویه مالی با بازیکنان و کادرفنی نکرده‌اند.

 

ناصر فریادشیران بار دیگر از بیرانوند گفته و او را یکی از آینده‌دارترین ستارگان نسل آینده فوتبال دانست. او می‌گوید علیرضا حرف قدیمی ما را گوش داده، به آن عمل کرده و در فوتبال در حال پیمودن راه درست است. بیرانوند می‌تواند بهتر از عابدزاده و ناصر حجازی، بهترین  گلر آسیا شود که همین‌الان هم ادعا دارم که چنین هم هست.

 

فریادشیران می‌گوید گناه ما این است که تیم تهران را با تلاش در تهران نگاه داشته‌ایم و همین حالا باید بگویم که 2 ساعت قبل از بازی اول ما در لیگ‌برتر برابر استقلال در تلاش بودند که ما به میدان نرویم...

او در پایان اشاره می‌کند همه این ممانعت‌ها و تلاش‌ها برای ناکامی ما از مسئولان بلند رتبه ورزش نفت آب می‌خورد.

 

او در پایان گفت: علی دایی تا همین هفته پنجم از 2 بازیکن امیدهای ما خوشش آمد،  او قبلا هم نشان داده چطور از بین جوان‌ها افرادی را در فوتبال سطح اول ما تبدیل به عالیشاه، نوراللهی و مهدی طارمی کرده است. با بودن دایی و تلاش‌های مالکان است که امروز نفت با از دست دادن 70درصد قوام سال گذشته‌اش در رده سوم قرار دارد. شک نکنید جایگاه آخر فصل ما از حیث ارزش باعث تعجبتان خواهد شد.

دیدگاه‌ها