کد خبر : 1358184 | 25 شهریور 1395 ساعت 15:22 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

مجیدی صالح در گفتگو با ورزش سه مطرح کرد:

سه پیشنهاد فنی به منصوریان در آستانه دربی

در آستانه دربی 83 مربی سابق استقلال 3 راهکار به علیرضا منصوریان برای شکست دربی ارائه کرد.

سه پیشنهاد فنی به منصوریان در آستانه دربی

به گزارش "ورزش سه"، مجید صالح در مدتی که از استقلال جدا شده است، کمتر حاضر به گفتگو با رسانه ها شده است اما پیش از بازی حساس این تیم برابر پرسپولیس ترجیح داد تجربیات خود را در اختیار کادرفنی آبی ها قرار بدهد. مجید صالح با 2 تجربه حضور روی نیمکت استقلال در بازی با پرسپولیس برانکو در گفتگو با "ورزش سه" راه کارهایی به علیرضا منصوریان ارائه کرد تا او بتواند در آستانه این بازی حساس از آن استفاده کند.


1-  تجربه من در 2 دربی با برانکو ثابت می کند که منصوریان هرطور که شده باید کاری کند که در 20 تا 30 دقیقه اول بازی گلی دریافت نکند. ما در دربی رفت دفاعی بازی کردیم و پرسپولیس نتوانست در ابتدای بازی به ما گل بزند. هرطور بود نیمه اول را با نتیجه بدون گل به درختکن آمدیم و در نیمه دوم موفق شدیم با گل جابر انصاری جلو بیفتیم. اگر خوش شانس بودیم می توانستیم برنده هم بشویم که نشد. اما بازی برگشت در همان ابتدای بازی غافلگیر شدیم و گل خوردیم و همین موضوع باعث شد تا آخر نتوانیم شرایط تیم را جمع کنیم. من فکر می کنم منصوریان باید ترکیب تیمش را طوری انتخاب کند که این تیم به هیچ عنوان در 20 دقیقه ابتدایی بازی گل نخورد. هرطور که شده باید این اتفاق بیفتد تا این تیم بتواند با گذشت زمان بر بازی مسلط شود.


2-  منصوریان باید به بازی فردا به چشم تک بازی نگاه کند، مثل بازی فینال جام حذفی و اصلا به شرایط گذشته تیمش نگاه نکند. او اصلا نباید به این موضوع توجه داشته باشد که در بازی های قبلی تیمش چه نتایجی گرفته است و استقلال را طوری ارنج کند مثل اینکه قرار است همین تک بازی را تا آخر فصل انجام بدهد. اینکه استقلال به این بازی به چشم بازی مرگ و زندگی نگاه کند اتفاق بسیار خوبی است و انگیزه آنها را بالا می برد.


3-  اما نکته سوم من به مدیران استقلال است. آنها باید حمایت صد در صدی از کادرفنی داشته باشند. آنها باید از منصوریان حمایت کنند تا آرامش را به نیمکت استقلال برگردانند. در این بازی مربی که روحیه داشته باشد می تواند عمکلرد بهتری داشته باشد و این از همه چیز مهمتر است.

دیدگاه‌ها