کد خبر : 1358317 | 25 شهریور 1395 ساعت 22:21 | 55.6K بازدید | 0 دیدگاه

شکست منچستریونایتد در خانه فاینورد

منچستریونایتد در اولین دیدارش در رقابت های لیگ اروپا در خانه فاینورد با نتیجه 1-0 شکست خورد.

شکست منچستریونایتد در خانه فاینورد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که چند روز قبل در دربی منچستر مغلوب منچسترسیتی شده بودند، در دیدار امشب هم علی رغم موقعیت هایی که داشتند، نتوانستند دروازه حریف هلندی را باز کنند و در نهایت با یک گل مغلوب شدند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد اما این تیم میزبان بود که در دقایق ابتدایی موقعیت های بهتری ایجاد کرد ولی با واکنش های خوب داوید دخیا، دروازه شیاطین سرخ بسته ماند.
در دقیقه 20 و روی ارسال کونگولو، بورگیس می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما حضور به موقع مارکوس روخو، مانع از باز شدن دروازه یونایتد شد.


چند دقیقه بعد نوبت منچستریونایتد بود که روی همکاری دارمیان و مارسیال صاحب موقعیت شود اما شوت زمینی ستاره فرانسوی، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.


بازی هجومی هر دو تیم ادامه داشت و بار دیگر موقعیت های خطرناکی روی دروازه ها ایجاد شد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

1143345

 

نیمه دوم را یونایتد بهتر آغاز کرد اما بازیکنان این تیم در در دقایق ابتدایی نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنند. در ادامه شیاطین سرخ صاحب یکی دو موقعیت شدند که نتوانستند از آنها استفاده کنند تا اینکه در دقیقه 79، فاینورد توانست به گل برتری برسد.


روی حرکت خوب نیکلای یورگنسن و ارسال او به دهانه دروازه، تونی ویلنا با حضور به موقع، توانست با یک ضربه ساده کار را تمام کند.

 

1143343


بعد از این گل یونایتدها بر فشار حملات شان افزودند اما نتوانستند از هیچ یک از موقعیت های شان در دقایق پایانی استفاده کنند و بازی با همان یک گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها