کد خبر : 1359260 | 29 شهریور 1395 ساعت 11:26 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

چسب کاری روی پیراهن تیم ملی نوجوانان

در حالی که برند جیوا از روی لباس ملی پوشان نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا پاک شده تیم ملی فوتسال با لباس هایی به میدان می رود که لوگوی جیووا روی آن واضح است و پاک نشده است!

به گزارش "ورزش سه"، رفتار دو گانه فدراسیون فوتبال در برخورد با اسپانسر تیم های ملی جای سوال دارد. اگر این برند فاقد کیفیت لازم است و قرارداد فسخ شده پس چرا تیم ملی فوتسال آن را برتن می کند و اگر قرار است دیگر تیم های ملی این لباس را برتن کنند چرا لوگوی آن از روی پیراهن تیم ملی نوجوانان پاک شده است؟

 

1144198


چندی پیش بود که با اعلام محمد رضا ساکت تیم ملی لباس آدیداس را برای بازی با قطر و چین برتن کرد و تصور می شد دیگر تیم های ملی هم از این برند استفاده کنند؛ اما گویی برای فدراسیون فوتبال وقتی تیم ملی بزرگسالان مهم است، دیگر تیم های ملی اهمیتی ندارد که چه لباسی را برتن می کنند؛ با کیفیت یا بی کیفیت!

 

1144199


از همه مهمتر، سوال این جاست که اگر برند جیووا به زعم فدراسیون فوتبال فاقد کیفیت است پس چرا دیگر تیم های ملی کشور آن را برتن می کنند؟ و اگر قرار است دیگر تیم های ملی این برند را بپوشند پس چرا لوگوی آن از روی لباس تیم ملی نوجوانان پاک می شود اما تیم ملی فوتسال نه!


پاک شدن لوگوی جیوا از روی لباس تیم ملی نوجوانان در نوع خود شاهکار بود چون چسب هایی که برای پاک کردن لوگوها استفاده شده واضح است! و موجب زشت شدن لباس تیم ملی نوجوانان شده است!

دیدگاه‌ها