کد خبر : 1359698 | 30 شهریور 1395 ساعت 22:18 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل دورتموند در خانه ولفسبورگ

بروسیا دورتموند در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 5-1 ولفسبورگ را از پیش رو بردارد.

پیروزی پرگل دورتموند در خانه ولفسبورگ

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل در این دیدار با ارائه یک نمایش خوب و حساب شده، موفق شد در خانه ولفسبورگ به یک پیروزی پرگل دست پیدا کنند.

دورتموند بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از بازی سپری شده بود که رافائل گریرو زردها را پیش انداخت. روی پاس در عمق مارک بارترا بود که گریرو توانست با ضربه ای به موقع، کار را تمام کند.

 

1144556


بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید و حتی بلاژیکوفسکی تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت اما این دورتموندی ها بودند که در دقیقه 16 به گل دوم رسیدند. اوبامیانگ که پشت محوطه جریمه ولفسبورگ صاحب موقعیت شده بود، بعد از پشت سر گذاشتن مدافع حریف، با یک ضربه بغل پا، توپ را به گوشه دروازه کاستیل فرستاد.

 

1144557


شدت حملات ولفسبورگ بعد از دریافت گل دوم بیشتر شد و هرچه به دقایق پایانی نیمه اول نزدیک می شدیم، موقعیت های این تیم خطرناک تر می شد اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با همان دوگل به پایان رسید.

 


ولفسبورگ نیمه دوم را بسیار هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 51 به گل برسد اما ضربات دراکسلر و ماریو گومز از خط دروازه عبور نکرد. اما یک دقیقه بعد، دانیل دیداوی یکی از گل های خورده میزبان را جبران کرد. روی ارسال پل سگین بود که دیداوی توانست دروازه بورکی را باز کند.


در حالی که شاگردان هکینگ به دنبال زدن گل تساوی بودند، این دورتموند بود که به گل سوم رسید. روی فرار گونسالو کاسترو از عمق دفاع ولفسبورگ، دورتموندی ها صاحب یک موقعیت خوب شدند و با پاس فداکارانه او، عثمان دمبله به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

 

1144570


هنوز ولفسبورگی ها از شوک این گل خارج نشده بودند که دورتموند به گل چهارم رسید. این بار کاسترو در نقش گلساز ظاهر شد و با فرار از عمق دفاع حریف، توپ را در دهانه دروازه به اوبامیانگ رساند و او هم با یک بغل پا، حساب کار را 4-1 کرد.


این هم پایان کار نبود و 10 دقیقه بعد، روی یک ضربه کرنر، لوکاش پیشچک با ضربه سر، گل پنجم دورتموند را به ثمر رساند تا تیم به هم ریخته ولفسبورگ شکست را قبول کند. در دقایق پایانی از ضرباهنگ بازی کاسته شد و توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 5-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها