کد خبر : 1359725 | 31 شهریور 1395 ساعت 09:00 | 104.1K بازدید | 0 دیدگاه

قوچان‌نژاد پنالتی از دست داد و تعویض شد

جشن تولد گوچی چطور خراب شد (عکس)

با از دست دادن یک پنالتی حساس شب تولد مهاجم ایرانی هیرنفین تلخ شد.

جشن تولد گوچی چطور خراب شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در دور اول رقابت های جام حذفی هلند هیرنفین در شرایطی در خانه از گرافشاپ پذیرایی می کرد که رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی خود را در شب تولد 29 سالگی در ترکیب داشت تا با دل بستن به توانایی های گوچی در گلزنی زمینه صعودش را فراهم کند.


برخلاف پیش بینی ها این مهمان دسته دومی بود که از هیرنفین پیش افتاد و در این بین تلاش بازیکنان میزبان برای گلزنی به جایی ختم نشد تا این که در نیمه دوم داور یک پنالتی برای هیرنفین گرفت و گوچی پشت توپ ایستاد تا بلکه با گلزنی شب تولد خاطره انگیزی را به ثبت برساند. اما قوچان نژاد این ضربه را از دست داد تا رویاهایش بر باد برود.


بعد از این اتفاق سرمربی هیرنفین که تیمش تا دقایق پایانی 1-0 عقب بود گوچی را با مهاجمی تازه نفس تعویض کرد تا مهاجم ایرانی دقایق دلهره آوری را روی نیمکت سپری کند. نکته ای که سایت باشگاه نیز به آن اشاره داشت اما این اتفاق رخ نداد و هیرنفین علاوه بر گل تساوی در آخرین دقیقه بازی جشنواره ای از گل در وقت های اضافه به نمایش گذاشت و 5-1 به برتری رسید تا راهی مرحله دوم جام حذفی شود.


نکته جالب این که بازیکنان هیرنفین قبل از بازی در اردوی خود جشن تولد جالبی برای هم تیمی ایرانی خود برپا کردند و لحظات جالبی برای گوچی در بازگشت دوباره به هیرنفین رقم زدند.

 

1144615

 

1144616

دیدگاه‌ها