کد خبر : 1359973 | 31 شهریور 1395 ساعت 23:07 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی پرگل خانگی یوونتوس مقابل کالیاری

یوونتوس در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 4-0 کالیاری را شکست بدهد و به مسیر پیروزی برگردد.

پیروزی پرگل خانگی یوونتوس مقابل کالیاری

 

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مکس آلگری که در دیدار قبلی مقابل اینتر شکست خورده بودند، در دیدار امشب در همان نیمه اول کار را تمام کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند.

 

یوونتوسی ها بازی را هجومی آغاز کردند و در همان 10 دقیقه ابتدایی، چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 14 دانیله روگانی گل اول را به ثمر رساند.

روی یک ضربه ایستگاهی از پیانیچ، ایگواین با یک ضربه والی دروازه کالیاری را تهدید کرد اما استوراری توپ را دفع کرد ولی توپ برگشتی به روگانی رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

حملات یوونتوسی ها ادامه داشت و در مقابل بازیکنان میهمان به دنبال رسیدن به گل در ضدحملات بودند اما باز هم این تیم میزبان بود که در دقیقه 33 به گل دوم رسید. ایگواین که یک دقیقه قبل تیر دروازه حریف را به لرزه درآورده بود، این بار از فرصتی که پیانیچ در موقعیت تک به تک از دست داد، استفاده کرد و توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد.

 

1144819

 

انتظار بیانکونرها برای رسیدن به گل بعدی تنها 6 دقیقه به طول انجامید و دنی آلوس در دقیقه 39 حساب کار را 3-0 کرد. روی یک ضربه کرنر، ارسال پیانیچ در پشت محوطه جریمه به دنی آلوس رسید و ضربه این مدافع برزیلی بعد از برخورد به بازیکنان حریف، وارد دروازه شد.

 

1144820

 

در دقایق پایانی نیمه اول اتفاق خاصی رخ نداد و این نیمه با برتری سه گله یوونتوس به پایان رسید. نیمه دوم هم با برتری یوونتوسی ها آغاز شد؛ هرچند بازیکنان این تیم به اندازه نیمه اول برای رسیدن به گل بی تاب نبودند.

در دقیقه 59 دنی آلوس می توانست گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند اما ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان حریف به بیرون رفت. برتری یوونتوسی ها ادامه داشت و بازیکنان این تیم چند بار تا آستانه رسیدن به گل چهارم پیش رفتند اما واکنش های خوب استوراری، مانع از باز شدن دروازه کالیاری شد.

 

اما سرانجام در دقیقه 83 یوونتوس توانست به گل چهارم برسد. روی ارسال پیانیچ و ضربه سر مانژوکیچ، توپ به لمینا رسید. ضربه او را استوراری دفع کرد اما توپ برگشت به پای چپیتلی برخورد کرد و وارد دروازه شد.

در دقایق پایانی باز هم یوونتوسی ه موقعیت هایی برای گلزنی داشتند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 4-0 به پایان رسید.

 

 

دیدگاه‌ها